• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen Huub

Hansie

Detailing rookie
21 mrt 2012
1
0
Hallo allemaal,

Ik wil me hier even voorstellen. Ik ben Huub, 22 jaar en student. Momenteel niet in het bezit van een eigen auto, maar mijn liefde gaat uit naar oude geroeste volkswagens en musclecars die nog heerlijk in de eerste lak zitten die je nooit hoeft te wassen! Waarom stelt hij zich hier voor zal je wel denken...

Frank, Fraxter, is al 4 jaar mijn huisgenoot in Arnhem en die gast zit serieus elke minuut van de dag op dit forum te neuzen, filmpjes te kijken over waxen, polijsten en op elke auto in Arnhem is wel wat aan te merken. Polishje hier, trim restorer daar en wat voor wonderen de dap900 wel niet kan verrichten:lol !

Thuis hebben we een auto van de zaak, die af en toe een wasbeurtje krijgt in de lokale wasstraat, maar waar verder geen aandacht aan besteed wordt met allerlei mooie middeltjes, wat ook niet nodig is. De tweede auto van mijn moeder verwisseld ook regelmatig (elke 2 jaar plusminus) waardoor je er ook niet aan gehecht raakt en er dus alleen gebruik van maakt, meer niet.

Maar nu het volgende, mijn ouders hebben een T5 aangeschaft, om die vervolgens om te laten bouwen tot camper. Deze bus is 5 jaar oud en afkomstig van een hengelsportwinkel (ex lease). Deze auto heeft in die tijd een aantal gebruikers sporen opgelopen (krasjes op lak en kunststof, vieze bekleding, zwarte aanslag op de velgen enz.). De bedoeling is wel deze bus een jaar of 10 te rijden, zeker na de ombouw die gepland staat eind augustus. Nu ben ik van mening dat het verstandig is deze auto wel goed te onderhouden en daarvoor staat de eerste poetsbeurt al gepland.

Ik ga proberen hier mooi beeldmateriaal voor te verzamelen, zoals je hier vaker tegenkomt. De nodige vragen zullen dus ook wel verschijnen. Bijgaand een foto van de betreffende T5.

Met vriendelijke groet,

Huub

7848117.webp

Welkom Huub! Weer een extra reden om niet aan het werk te gaan en ook dit forum van voor naar achter door te lezen. :lol