• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

even voorstellen: Jochen

Jochen-GTA

Detailing trainee
27 jan 2014
2
47
Hi Folks,

ik ben Jochen en ben afkomstig uit het westvlaamse stadje Izegem,
Ik leef er met mijn gezin(vrouw en 2 kids) in een pas volledig gernoveerd huis met een ruime garage :party:

zo even de historie van mijn wagenpark gedurende 18jaar..

ik ben op mijn 18de(1995) gestart met de auto van mijn opa een Fiat 127 '77(15000km)...
daar heb ik een dik jaar in rond getuft

Na de fiat 127 kwam er in 1996 een gloednieuwe Fiat Punt GT..

De Punto moest jammer genoeg plaats ruimen voor de eerste gezinswagen die m'n vrouw en samen kochten, een Grigio afric Alfa Romeo 156 1.9 JTD sw.
Die was voorzien van een lichte verlaging vam -3cm(eibach veren), lexus achterlichten, verduisterde ramen en 18" GT spaakvelgen..

deze is hier ook al de revue gepasseerd(lid:Anory)
zo deze heeft dan plaats gemaakt voor de iets ruimere 159 2.0 jtdm

Maar ik als Italiaanse autoliefhebber wou iets extra's... :ja na wat rondsurfen op het internet kwam ik een witte Lancia Delta HF integrale 16v tegen...was op slag verliefd..

deze had 51000echte km op de teller...deze was dan ook mijn eerste uitdaging om te detailen..
de lak was dof, ruw en had wel wat krasjes... die heb ik onderhanden genomen met poorboy's SSR1 tot SSR3 en de DAP900

Deze integrale heb ik verkocht, ik wilde een ander krachtige italiaan.. ééntje met een Busso V6
Een 147 GTA..

gegroet Jochen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom. Mooie auto's heb je gehad. Je laatste, de GTA, is erg mooi maar de HF Integrale is stiekem toch wel mijn favoriet ;)