• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen.. JohnnyCage

JohnnyCage

Detailing addict
12 aug 2013
21
60
Hallo allemaal,

Al een tijdje lees ik mee op het forum en heb besloten me in te schrijven en dus ook even voor te stellen! Naar aanleiding van alle informatie op het forum heb ik inmiddels de eerste aankoop gedaan. De 2e aanschaf volgde binnen een week.. het lijkt wel een virus!
Ik woon in Soest en heb daar laatst al wat andere enthousiastelingen gespot bij de lokale wasbox:jippie
Inmiddels heb ik het exterieur van een nieuwe auto aangepakt en de 3 jaar oude auto van mijn wederhelft is ook onderhanden genomen, waarbij ik de hulp heb gehad van een collega! Mooie klus om samen een een auto aan te pakken die een paar maandjes aan zijn lot was overgelaten!
Binnenkort maar eens wat foto's plaatsen van de resultaten en kijken of ik op de goede weg zit;)

Groeten,
JohnnyCage.

Bedankt voor het warme welkom allemaal!

@goku3
Klopt! En een verbastering van mijn eigen naam;-)

Voor wat betreft de eerste resultaten ben ik zoals gezegd handmatig aan de slag gegaan met de auto van mn vriendin (Alfo MiTo sport 155 pk uit 2009)
Op de foto kan ik niet zien dat het er eentje is in de kleur Bianco Gardenia:-D

IMG_1653_zps8446d964.webp