• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Klaas

Klaas

Detailing rookie
14 dec 2009
1
0
Beste forumleden,

Ik ben nieuw op dit forum en stel me even voor. Ik heb al veel rondgesnuffeld op dit informatieve forum. Mijn naam is Klaas en mijn woonplaats is Krommenie. Ik ben met vervroegd pensioen en hebben dus veel tijd om mijn auto een Citroën C4 GrandPicasso (diesel) in perfecte staat te brengen.

Ik zal te zijner tijd een foto van mijn auto plaatsen maar eerst moet het weer :cool: wat beter worden.


Groeten,
Klaas
 
hee klaas.
welkom..
ik ben wel benieuwd waar in krommenie, want er wonen best wel wat mensen in die buurt

groeten, vanuit de kleinebeer in krommenie
 
Welkom Klaas,

Weer een Noord-Hollander erbij. Gezellig! Bevalt het goed, het vervroegd pensioen?
Mooie, luxe wagen zo'n C4 GrandPicasso. Heb die van de buren eens mogen wassen. Welke kleur heb je? Zelf vind ik de Grand wel mooi, de 5 zits net.

Groeten,

D
 
Welkom Klaas! Lijkt me heerlijk om met vervroegd pensioen te zijn. Lekker de tijd voor jezelf en veel meer tijd om de auto te detailen. Veel plezier op het forum en met detailen :)^