• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen, Koko

Koko

Detailing rookie
1 jul 2009
229
0
Hallo,

ik ben koko, ben 23 jaar en kom uit Maastricht.
Ik ben sinds december ongeveer aangestoken met het detail virus en heb inmiddels een kleine collectie van Meguiars:
Washmitt
Water Magnet
NXT Car Wash
NXT Speed Detailer
NXT Tech Wax 2.0
NXT Glass Cleaner
Quick Interior Detailer
Carpet Cleaner

Over een week of 2 word de collectie flink aangevuld met de detailer lijn maar daar post ik dan wel een fototje van :grinning:

2 weken geleden heb ik via carclean de HD Foam Gun gekocht voor de karcher, deze bevalt prima, heb hem nu een paar keer gebruikt icm super snow foam en dat gaat goed.

De auto waar alles voor gebruikt word:
Fiat Punto 1.2 8v van 11-1999
17 inch Wolfrace Shark velgen
Eibach Sport Line verlaging
Hertz ML audio installatie

En dan nu wat foto's:

2-1.jpg

1-1.jpg

DSC02684.jpg

DSC02424.jpg

DSC02438.jpg

DSC02443.jpg
 
Welkom Koko!!
(grappige nickname trouwens: de helft van jouw nickname is mijn voornaam... :ja :-b )

Mooie Punto! En de juiste kleur...

Veel leesplezier hier en misschien zie ik je nog wel eens rijden in Mestreech! (werk ik namelijk, dus ik kom er iedere dag... :( )



(ff tipje.... zou je niet je kenteken ff wegshoppen, zo weet iedereen dat er een leuke audio installatie in je Punto zit...)




meuh
 
kootje zei:
Welkom Koko!!