• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Kurt

Kurtje

Detailing addict
15 jul 2009
217
65
Hey iedereen

Ikzelf ben maar op het forum gevlogen met vragen, maar ga me ook maar even voorstellen...

Ben Kurt, 27jaar oud en nog een volledige noob op het detailling gebeuren.
Momenteel rij ik met een Astra GTC rond maar volgende maand zou ik mijn Golf VI GTI krijgen in de super leuke kleur Carbon Steel Grey

carbonsteel.webp

Ikzelf ben Teamleader op de logistieke afdeling van een toeleveringsbedrijf van Ford Genk, mijn hobbies zijn vooral zaalvoetballen, mijn 2 honden (Amstaff / Jack Russell), karting en ook natuurlijk vanaf nu het detailling gebeuren.

Ik in actie :)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Echter is dit stukken minder de laatste tijd en gaat mijne co-rijder alleen... ;)

Ikzelf aan de Nederlandse kust met mijn 2 vrienden:

De Amstaff (Ghost) is momenteel 10 maanden oud en heeft al meerdere shows gewonnen en gaat er nog vele winnen :-d ... en de jackrussell (Rambo) is een kleine opdonder :lol

Terug naar het detailling gebeuren, ikzelf heb een heel deel smartwax producten aangekocht (Smartwash, smartclay, smartdetail, smartpolish, smartwax, smartsealant, smartconcours past wax, smartgel, smartdressing,rimwax, ...) en een redelijke bestelling bij Carclean ( DAP500 + verschillende extra pads, PB black hole, Dodo droog + microvezel doeken en enkele PB doeken)

Misschien al een onmiddellijke vraag, mag ik zodra de wagen er is het volledige plan doen? Dus clayen, polishen, black hole, sealant + wax???
Of kan je best enige tijd wachten eer je dit allemaal kan toepassen door de 'nieuwigheid' van de lak?

Grtz
Kurt

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Kurt,

Welkom op dit forum. Heb afgelopen maandag de DAP500 ontvangen. Vooral in het felle zonlicht vallen de swirls en fijne krasjes erg op.
Nu nog even de tijd vinden om de DAP uit te proberen.

Leuke foto's, die GTI ziet er wel mooi uit.
En die 2 honden ook wel.;-)

Welkom Kurt. Alles hangt af van de tijd dat je nieuwe auto is gespoten, ik zou zeker een paar weken wachten na productie.

Dank je wel iedereen!

Ja normaalgezien duurt het een 2 weken van na het transport tot aankomst garage... Tel daarbij nog een weekje op om alles in orde te maken van papieren enz... Te snel om er alles aan te doen? Misschien alleen licht met de klei over gaan, en dan een waxlaagje erop voorlopig? En enkele weken later de volledige behandeling?

Groetjes
Kurt

Allereerst even welkom!

Astra GTC is strak, maar een nieuwe Golf is ook erg leuk!
Stoere hondjes ook!

Normaal gesproken gaat er wel een week of 10 á 12 overeen na het spuiten van een auto tot aan de aflevering.
(afmontage, transport, e.d.)

Dus het lijkt mij niet direct een probleem. Zeker gezien het feit het geen geheim is dat dealers kleine beschadigingen ook gewoon middels poetsen laten wegwerken voor de aflevering.

In ieder geval veel plezier en succes hier!

Dank je wel voor het welkom heten...

Normaalgezien gaat er inderdaad zo een tijd overeen, maar door de crisis precies niet...

De golf is 13 juni in bestelling gegaan, en aankomst garaga zou week van 10 augutus al zijn (dus 8 weken levertermijn)...

Dank je wel iedereen...

Karting is puur op hobby basis... Rotax max blokje en gaan met die banaan :)

Honden is een echte passie, ik sta ermee op en ga ermee slapen... Ben ontzettend trots erop, zoals het weekendje in Nederland aan de kust. Ik werd constant aangesproken door verschillende mensen dat het zo een mooie exemplaren waren :) En dat is natuurlijk leuk om horen!!!

Groetjes
Kurt

en de eerste bestelling / levering (zeker niet de laatste) van Carclean is een feit!!! Super service!!!

Jaja inderdaad vlug uitgepakt en op foto, en nu steekt alles in de opbergdoos voor morgen in actie mee te schieten :)

Zonet weer een leuk pakje aan de deur!!!

Tim thanks voor het extratje!!!
Nu zal ik wel even toekomen :-b

Zodra de Smartwax producten leeg beginnen lopen zal ik stilaan overgaan naar de pb's producten. Smartwax is gewoon veel te duur :(

welkom
al een mooie collectie zo te zien

waarom geen focus rs gekocht als werknemer bij ford genk?:-d

knappe GTi hoor

greetz

Inderdaad ik ben ook gaan informeren bij de Ford dealer achter de Focus RS...

Qua aankoopprijs krijg ik hem gelijk aan de Golf GTI dmv werknemerkorting, enkel kreeg ik een ontzettend lage overname voor mijn huidige wagen bij Ford.
Plus het feit dan nog dat de RS gemiddeld een 13 liter verbruikt, terwijl dit met de gti rond de 8 a 9 liter ligt.

BIV en wegenbelasting is het dubbele bij de RS tov de focus...

Plus de afwerking van de nieuwe GTI is werkelijk subliem, ben er een 2 weken geleden mee gaan rijden en is totaal :-b :-b :lol hehe

grtz