Ik ben Laurens, 27 jaar, en ben nu bijna 1 de trotse eigenaar van een zwarte (unilak / unizwartz) BMW 325i E90 High Executive uit 2005 (import DE).
Ben een fanatiek auto poetser (als hobbyist) waar ik vele uren zoet mee ben. Van het weekend de PRO900 rotary mogen ontvangen, dus ben net aan een stapje verder begonnen (had wel al een DA).
De huidige auto heeft nogal wat swirls, en marring. Had er een boel uit gekregen met een DA. Maar de poets sessie verpest met CQuartz. De panelen zijn dof geworden. Ik denk dat het komt doordat ik het polijst middel niet goed heb kunnen weg krijgen (ook niet met de eraser), en daaroverheen CQuartz heb uitgesmeerd. De lak krijgt al snel marring van een doek, dus alleen met een ultimate wipe, en geen enkele druk erop kan ik restanten verwijderen (erg lastig, nog niet onder de knie, maar een leuke uitdaging). Gisteren geprobeerd met Monello Sprutzo en een ultimate wipe. Maar weer krijg ik niet de vettige laag weg zonder marring te maken.
Bij deze wat foto's:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Ben een fanatiek auto poetser (als hobbyist) waar ik vele uren zoet mee ben. Van het weekend de PRO900 rotary mogen ontvangen, dus ben net aan een stapje verder begonnen (had wel al een DA).
De huidige auto heeft nogal wat swirls, en marring. Had er een boel uit gekregen met een DA. Maar de poets sessie verpest met CQuartz. De panelen zijn dof geworden. Ik denk dat het komt doordat ik het polijst middel niet goed heb kunnen weg krijgen (ook niet met de eraser), en daaroverheen CQuartz heb uitgesmeerd. De lak krijgt al snel marring van een doek, dus alleen met een ultimate wipe, en geen enkele druk erop kan ik restanten verwijderen (erg lastig, nog niet onder de knie, maar een leuke uitdaging). Gisteren geprobeerd met Monello Sprutzo en een ultimate wipe. Maar weer krijg ik niet de vettige laag weg zonder marring te maken.
Bij deze wat foto's:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]