• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

even voorstellen met foto's

heeeeeeeeeeeeey

dat is de corsa van styloz niet waar?
ik heb je naar CC forum gestuurd @ opel forum volgens mij :P
of ik haal alles nu door mekaar!

Dikke bak kerel! vond het echt vaag dat stylo er zolang over deed om hem te verkopen!!
Maar keep im shiny!

ps. waar staat de auto nu dan? (plaats)

ik heb geen idee waar je het over hebt hoor :-"

haha nee klopt man... en nog bedankt voor de informatie he! echt een hele mooie website!
de corsa is inderdaad van styloz geweest en hij had het er aardig moeilijk mee om hem te verkopen. ik heb hem al verteld dat hij nu in goede handen is en dat ik er goed voor zal zorgen. ik heb niks teveel gezegd volgens mij aangezien ik hier al het een en ander besteld heb ,^^

zaterdag eens goed wassen en een mooie fotoshoot maken

Zo, over boos kijken gesproken ]d~^
En die banden, menig APK keurmeester wordt daar moe van 8-o

Overigens welkom, Corsa's blijven leuk. :-)^

Hans

@ zuidwest 10: bedankt! het zijn geen steffans maar brock b5

@ RedCat: ook bedankt he! en het kan inderdaad net door de keuring haha. 3 cm per as mogen je banden uitsteken en de corsa zit op 2.8 ongeveer :ja echt een bommetje op wielen

cheers

:jippie

Nette kar.

Kom in België maar eens de baan op met wielen die buiten de wielkast zitten.
Lang ga je niet rijden ]-0

in belgie zijn ze daar vrij streng in ja... erg zonde als je een liefhebber bent

wat betreft de drempels lang leve de rubberen voorlip haha

en ik zal vast en zeker een keer aan de kant worden gehouden. laat ze er maar een meetlintje overheen leggen hoor ;-)

Welkom!

die auto ken ik :) jij had laatst opel meeting in de meern ?
toen kwam je me nog al met een rot gang voor bij zetten er was namelijk ook audi a3 theme meeting
18 Juli was de datum

grtz

@ soepergrover: :-)^

@ KIK: dat is de vorige eigenaar nog geweest denk ik. ik heb de corsa pas sinds vorige week in mijn bezit namelijk en aangezien de corsa wel vaker naar een meeting in de meern is geweest zal dat best eens kunnen. wat betreft de rotgang zou dat wel kunnen kloppen haha