• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen : Pascal - Gent - België

Paske

Detailing addict
10 apr 2016
29
60
Gent - België
Hey lui,

ben Pascal 49j afkomstig uit het Gentse (België) en gehuwd,
kinderen zijn het huis uit, en ben tewerkgesteld bij een staalreus in de Gentse kanaalzone als operator.
Ben nooit echt gepassioneerd geweest in het onderhoud van m'n wagen in de betekenis die jullie kennen,
maar m'n wagen mocht voor een doorsnee voorbijganger best gezien worden.
Normale wasstraat of manueel reinigen met zo een borstel toestand in een carwash,
en 1 x per jaar eens een simoniseren (polijsten in het Nederlands ?) met de hand en de doordeweekse producten.

M'n voertuigen zijn een MB E 250 cdi van 2009 in de kleur Indigolite Blue Metallic.
Waar m'n vrouwke meestal met naar het werk is.

P1060763 klein zonder plaat.webp

uitlaat dubbel blanco.webp

en reeds m'n 2e Honda VFR1200F DCT
die voornamelijk voor woon-weg verkeer de dienst doet :

DSC01587 (Small).webp

DSC01592 (Small).webp

Mooie motor en mooie auto.
Na jouw ander topic te hebben gevolgd denk ik dat die MB straks weer glimt als een tiet.

Trouwens nog even officieel 'Welkom'

• Leuk
Reacties: Paske
Welkom Pascal! En Gent is niet zo heel ver van bij mij. Als je het verschil tussen polijsten en simoniseren eens wil zien in het echt, kom maar eens langs. Als je me een PB stuurt kunnen we misschien iets afspreken.

• Leuk
Welkom, tof nog een landgenoot. Ben zelf van de Vlaamse Ardennen. Met die (mooie) kleur moet je toch makkelijk te spotten zijn?

Alleszins veel plezier met de bolides en dit TOP forum.

• Leuk