• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen pim uit rotterdam

pim van leeuwen

Detailing rookie
27 jun 2016
3
15
53
rotterdam
Goedemorgen allemaal,

Mijn naam is Pim en ik woon in het lloydkwartier in Rotterdam. Ben eigenaar van canvasfoto.nl en eigenaar van een audi a4 2.tdi avant. Binnenkort wil ik mijn auto verkopen en ik wil graag dat mijn auto er dan weer goed uitziet. Nu zitten er wat vlekken (regenwater op lichte bekleding) in mijn auto en op diverse plekken krassen en soms zelfs diepere krassen.

Aangezien ik niet weet hoe ik een professioneel autoschoonmaakbedrijf kan beoordelen zou ik graag willen weten wie hier daar ervaring mee heeft en wat ik het beste kan laten doen.

Oh ja en voor degenen die hun auto willen vereeuwigen op het doek. Dat kan natuurlijk bij ons. :)
 
  • Leuk
Reactions: JolienJonckheere
Dag Pim!

Misschien is het handig om eerst even de forumregels door te lezen;): https://forum.Carclean.com/threads/forumregels-lees-dit-topic-eerst-even-aandachtig-door.1/

Als je je auto professioneel wil laten detailen, dan moet je bij Carclean zijn. Naast de shop hebben ze ook een prachtige ruimte waar ze auto's weer als nieuw maken.

Je kan natuurlijk ook zelf de benodigde spullen aanschaffen en daarmee aan de slag gaan, als je dat leuk vindt.

Succes!
 
dank voor de verwelkoming. Ben even naar de site gegaan van Carclean.com echter daar zag ik niets staan over professioneel reinigen. Waar zitten ze ergens? In de buurt van Rotterdam? Dan rij ik er even langs.
 
Dat is op de site van Carclean niet duidelijk te vinden inderdaad (als het al ergens staat). Je kan carclean wel bellen en dan zullen ze je er alles over kunnen vertellen, of je kan er langs gaan en dan kunnen ze nog beter advies geven. Ze zitten in Berkel en Rodenrijs.
https://www.Carclean.com/contact.aspx
 
Welkom Pim.

Ondanks dat je de auto wilt laten detailen vind je hier op het forum (en uiteraard in de webshop van Carclean) genoeg info om je wagen zelf te vertroetelen.
Misschien een idee voor je volgende wagen?
Je zult niet de eerste zijn die geïnfecteerd werd van het detail-virus door hier als leek te belanden......;)