• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Serge

serge2609

Detailing addict
26 mei 2009
51
68
48
Poortugaal
Aloha,
Het Carclean forum is weer een lid rijker :D

Mijn naam is Serge en ik ben woonachtig in het pittoresk dorpje Poortugaal :)^ Ik ben 33 jaar en samenwonend...no kids en werkzaam bij een verzekeraar met een oranje logo ;)

Al een aantal dagen / weken ben ik me al rustig aan het inlezen op het forum....en ik moet zeggen....het is echt allemaal boeiend :)^ en zo fanatiek zoals sommigen van jullie zijn....petje af hoor :cool:

Enfin.....genoeg gel*ld....

Hieronder een pic van m'n auto....een Opel Vectra....nieuw gekocht ruim 1,5 jr oud en 61.000km op de teller...

Groetjes
Serge
 
Laatst bewerkt door een moderator:
jaaaaaaaaaaaaaa.....het is me gelukt....:party:

auto.jpg


Andere foto's volgen binnenkort....

gr
Serge
 
Dank...zijn er veel van onze (opel)soort hier te vinden? :D

Nee, ik woon in Poortugaal-Noord.....(ik snap nog steeds niet waarom ze het Poortugaal-Noord noemen.....het zijn maar twee wijken ;) )
 
Welkom op het altijd gezellige CC forum Serge !

Goede keuze die pannacota kleur, echt een superkleur :)^

Gr. Arjan
 
Juffer1 zei:
Welkom op het altijd gezellige CC forum Serge !

Goede keuze die pannacota kleur, echt een superkleur :)^

Gr. Arjan


Ja...kleurtje heeft mn vriendin mogen uitkiezen (ik zou zelf zwart kiezen, dan blijf je tenminste echt poetsen rofl )

Binnekort wat meer foto''s
 
Vrouwlief :heart_eyes: en ik hebben uiteindelijk gekozen voor zwart op de Corsa. We hebben lang getwijfeld over Metro, maar die vonden wij uiteindelijk wat saai. Om toch lekker origineel te doen (tenslotte zijn er nauwelijks zwarte auto's toch?!), voor Black Sapphire gekozen.

Er zijn overigens wel meer Opel-rijders op het forum, oa een aantal van de astra-tuning club.
 
Welkom!

Ik heb 4 maanden in Portugaal gewerkt, bij Defensie (DPO), Daar hadden ze toen me shovel gejat en een ramkraak mee gepleegt in Rhoon! :D

Nette Vectra Trouwens! :party:

Groeten Bjorn.
 
Welkom hier!

Mooie, nette auto.

Werk bijna dagelijks met de verzekeraar met het Oranje logo......

Veel plezier !