• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen : Smokey

Smokey

Detailing rookie
27 apr 2010
15
0
Hallo allemaal,

Ik ben wendy 21 en een (beginnend) fanatieke poetser! Ik rij in een VW Polo 2f die eerst ook roze was :'( Maar die ziet er inmiddels weer wat beter uit :D:lol Ben hier vooral om de goede tips wat hier staan!!

Grtss Wendy

Ah, volgens mij woont er in jouw gemeent ook een fanatieke detailer, waar je wellicht nog eens kan kijken of je het helemaal perfect doet.

Welkom op het forum natuurlijk en veel plezier.

Super Top zei:
+1 Helemaal mee eens zo'n auto hoort gewoon rood te zijn.

Heb hier ook nog zo'n geval staan. 8-())

Heb hem voobij zien komen in een topic, geluk voor jouw is dat ie nog niet zo roze is als mijn polo was haha.. Maarja dan heb je het ook over een auto uit '92 wat volgens mij nog nooit enig polijstmiddel oid had gezien :no slechte zaak ;-)

Smokey zei:
Heb hem voobij zien komen in een topic, geluk voor jouw is dat ie nog niet zo roze is als mijn polo was haha.. Maarja dan heb je het ook over een auto uit '92 wat volgens mij nog nooit enig polijstmiddel oid had gezien :no slechte zaak ;-)

Staat ie hier ook ergens op de site? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Kon 'm zo snel niet vinden.

De blauwe van mij is van '91 de rode van '00. Ga de rode echt niet nog 8 jaar laten wachten tot ie de strijd aan kan qua rozigheid met die van jou. :-b

Soepergrover zei:
Als je wilt zien wat je aan resultaat kunt bereiken op een roze polo, klik dan eens hier.
(met name op de tweede pagina)

Is dat die van Smokey of ben ik nu heel erg in de war aan het raken. :weetniet Maar het resultaat is echt werkelijk fantastisch.