• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen, Steve met BMW F11

Steve

Detailing trainee
12 apr 2016
3
32
48
Hoepertingen
Hallo,
Ik ben pas in het bezit van een BMW 525D F11 kleur spacegrau met 20inch velgen en ik wil deze wagen ook zo mooi mogelijk laten blinken en onderhouden. Het hele detailen is nog redelijk nieuw voor mij maar ik heb al veel nuttige info gevonden via dit forum en daarom ook dat ik me maar heb aangemeld.
Grts Steve

BMW heeft een kneiterharde lak, met de hand lijkt me dan onbegonnen werk.

Kan je eens close-up foto's maken van je lak? (Als wetenschappelijk doeleinde, hihi) Ik heb al BMW’s als deze met orange peel gezien.

• Leuk
Reacties: Steve
@Steve Ik doe wel eens kleine stukjes met de hand, zoals in de dorpels ofzo, maar dat ben ik altijd heeel snel zat. Als je het budget hebt dan zou ik een machine kopen.

Bedankt allemaal,

@PeterS i.v.m. met de glooiingen van de auto was ik ook van plan om deze eerst eens volledig met de hand te doen of is dit echt onbegonnen werk?

Met de hand? Diegenen die ik al gedaan heb met de DA's hebben we al zweet gekost, dus met de hand ga je niet ver komen.
Ik zou zeggen: probeer het eens op een stuk, mss valt het nog mee?

Met een 5" plaat en pads kom je het verste, ik heb op de bovenkant van de deuren steeds de rupes mini gebruikt.
Voor de ganse wagen mijn 3", 5" en 6" machines opgetrommeld.