• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: VINZ

twindaddy

Detailing rookie
27 okt 2010
2
0
Hallo allemaal,

Ik ben erg nieuw op dit forum en zal me eventjes netjes voorstellen: Mijn naam is Vincent, maar iedereen noemt me Vinz. Als vader van een tweeling sta ik hier te boek als nickname: twindaddy. Woonachtig in Apeldoorn en getrouwd met Süky.

Mijn interesse werd gewekt door een goede buur en nog betere kameraad: HAVANNA!
Toen ik hem aan zijn VW Golf zag poetsen werd het steeds interresanter en werd ik meegezogen in de wereld van "Detailing". Als een strenge leermeester:|~* leert hij mij de fijne kneepjes. Ik ben nog lang niet op niveau maar ben wel erg blij met de resultaten tot nu toe. $$)
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik ook wel heeeeeel veel mazzel heb gehad dat ik mocht aansluiten bij de klussen van Havanna. voorbeeldje?

zie hier Techno Classica in Essen:
TC2.jpg




Hier mocht ik met HAVANNA aan enkele hele mooie auto's werken. Wat een feest.



En hier was ik aan het overpeinzen welke auto ik nu zou Quick Detailen, de Ford Mustang 350 GT of Duesenberg:
TC9.jpg





dan maar allebei!!!!!!!
TC10.jpg

TC5.jpg



Tsja, dan word je wel heel erg verwend. En nu? Nu gaan we lekker verder met detailen en gaan we hopelijk een vruchtbaar 2011 "detailjaar" tegemoet. Hopelijk spreek ik enkelen van jullie hier op dit forum. Dus heb je tips of opmerkingen laat het me vooral weten!!!

Misschien dat ik jullie nog wel lastig ga vallen met wat lastige vragen. Ben bezig om qua interieur mezelf te verdiepen.

Hier heb ik de helft van de lederen bekleding behandeld van de stoel van een Delorean DMC 12.
interieur.jpg



Tot de volgende post.

ps. Zoals jullie misschien wel hebben gezien is de volgende auto die Havanna en ik gaan detailen al een ultieme broekenspanner voor de meeste: de Bugatti EB 110, kan niet wachten! Ik voel weer een mooie show off van HAVANNA aankomen:party:
 
Hééé Vinz, eindelijk !
Welkom, zéér zéér zéér veel genoten van je details :heart_eyes:
Blijf svp doorgaan, samen met P@rick een super duo ! !
 
Het is maar weer es bewezen: beter een goede buur dan een verre vriend.....maar jij hebt wel heel erg veel geluk...:D
 
Hey Welkom !
Ik heb met veel aandacht jullie verslag al gelezen, vooral die aluminium Delorian, met zetel verslag... dat heeft met erg aangepakt !
Hopelijk krijgen we hier nog veel meer van u te zien !

Groetjes Mini.
 
Een Delorean is toch van Roest Vast Staal? Ja, ik weet het zeker.

Welkom op het forum buurman en veel plezierige samenwerkingen met Havanna.
 
Welkom,

Met de neus in de roomboter gevallen zie ik. Man wat een mazzel.
Vooral doorgaan op de ingeslagen weg, super :)^

Hans
 
welkom Vinz,

en zoals al een paar keer gezegd : "goed bezig":)^

Mooie projecten, mooie verslagen, wat rijd je prive eig voor wagen? :ja
 
Welkom Vinz.
Wat bof jij dat je de rechterhand van Havanna mag zijn. Prachtige klussen altijd.
Ik ben overigens ook een Twindaddy.
 
Nou vooruit dan...

WELKOM! :D

Nee zonder gekheid, tof dat je je eindelijk hebt aangemeld! Je kan je lekker inlezen in van alles en nog wat, er zijn zoals eerder gezegd genoeg topics met info te vinden over de zaken die jou aanspreken, en daarbij heb je de weg naar de CC-shop ook al gevonden zag ik laatst, dus dat moet wel goed komen ;)

Greetz 'n boks,

P@