• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: WimGTI

WimGTI

Detailing rookie
14 nov 2009
73
0
Hallo,

Hierbij stel ik mijzelf ook even voor.

Ik ben Wim, 21 jaar en woonachtig in Twente.
De auto die vertroeteld wordt is een VW Polo (6n2) GTI, vandaar ook mijn nickname.

Via een ander forum bij CarClean uitgekomen.
Bij aanvang enkel de bedoeling gehad om wat basis producten te bestellen voor het wassen en het verder beperkt te houden.
Dit laatste is mislukt en begint het aardig uit de hand aan het lopen door o.a. aanschaf een DAP en diverse andere producten:-"


Wanneer er verder nog vragen zijn, stel te gerust!


meuh



Edit:

Hierbij een tweetal foto's van mijn auto.

IMG_15561.jpg


IMG_15551.jpg



Voor de mensen die het zich afvragen, ja de grill zit er weer in en het kenteken erop w^^w
 
WimGTI zei:
Bij aanvang enkel de bedoeling gehad om wat basis producten te bestellen voor het wassen en het verder beperkt te houden.
Dit laatste is mislukt en begint het aardig uit de hand aan het lopen door o.a. aanschaf een DAP en diverse andere procucten

Zo is het bij mij ook begonnen... :grinning:

Welkom Wim! :ja
 
welkom wim
foto's van je bolide zou ik graag zien (wij zijn gek op fotos)
veel plezier hier, en met je probleem, kampen we hier allemaal!

veel succes hier:cool:
en leuk dat je ook mee doet met de groupbuy:party:
 
Hoi Wim,

Dit is niet echt een forum, maar meer een verzamelplaats voor verslaafden die dwangmatig aan detailingproducten snuiven en bergen wax kopen die ze never nooit niet opkrijgen.
Hopelijk voel je je hier een beetje thuis :-b

Ahem.., welkom dus eigenlijk ;)
 
Welkom Wim! En hoe hard sommigen het ook mogen ontkennen: soepergrover heeft wel gelijk. Ik zit al anderhalf jaar in deze kliniek, maar er lijkt alleen sprake te zijn van een ingang. De uitgang heb ik nog niet gevonden.

En uiteraard: doe ons een wat sfeerverhogende pics van de auto ;)
 
Allemaal dank voor het hartelijk welkom, leuk deze reacties :ja

De beginpost is geupdate, twee foto's toegevoegd en een typfout verbeterd.


@ aron147:
Snel gezien! Ja, die actie kan ik niet laten lopen (en eigenlijk zou ik voorlopig niets meer aanschaffen :|~* )
 
Welkom Wim, nette Polo!

Voorlopig niets meer aanschaffen doen we allemaal hoor...:-"

Morgen Meg's maandag, volgende week Dodo donderdag, groepsaankoop Foamlance, mjah daar moet eigenlijk ook ff foam bij.
Je ziet het al, ik schaf voorlopig ook niets maar aan hoor!:D