• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen!

bmwarnoud

Detailing rookie
17 jan 2014
2
0
35
Hallo allemaal, Mijn naam is Arnoud, ben 25 jaar oud en kom uit Rijssen. Het auto's poetsen zit er al vroeg bij mij in. Vanaf mijn 13e jaar ben ik eigenlijk al bezig met auto's. Dit komt voornamelijk doordat mijn oom een autobedrijf heeft. Het begon allemaal met auto's wassen en uitzuigen. Totdat ik op mijn 16e een vakantiebaantje had geregeld bij een autopoetsbedrijf. Hier kreeg ik meer technieken onder de knie. Het ging eigenlijk steeds beter met poetsen(dacht ik). Dit hierna ook jaren op dezelfde manier voortgezet bij mijn oom. Totdat vorig jaar een monteur bij mijn oom zegt dat hij een mooie site wist voor mij. Hij zei tegen mij, dit is echt iets voor jou. Dus ik dezelfde avond kijken op Carclean.com. Dus vanaf die tijd is gaan rondneuzen welke producten er allemaal waren. Het forum door gaan lezen en ik kwam tot de ontdekking dat ik al die jaren toch wel wat te kort was gekomen kwa professionele spullen. Wat een verademing was het carclean forum. Super handige tips en trics! Ik werkte bij mijn oom alleen met spullen van Cartec. Ik ben er inmiddels wel achter dat dit niet heel super spul is:s. gelukkig was het poetsen ook geen fulltime job, maar af en toe! Wel een voordeel is dat mijn oom pas geleden een nieuwe Flex rotary heeft aangeschaft en een George extractor!

Ik zelf rijd op dit moment in een BMW 320d uit 2007. Auto is uitgevoerd met M-pakket en heeft 177 PK. Hieronder een foto,

conv_581.jpg


Weet dat het niet hele mooie foto is, is in de tussentijd wel wat aan de auto veranderd. Zo zitten er nu nieuwe 18 inch bmw performance velgen onder. Maak binnenkort nog wel wat foto's en zal ze dan even posten.

conv_584.jpg

conv_582.jpg

conv_583.jpg


Inmiddels al behoorlijk wat dingen besteld op carclean, waaronder de nieuw DAP 900 V3! verder heb ik:
- Monello Veloce, Mezzo en Raffini
- Monello Non Ferro - Monello foam lancia
- Monello Foam
- Poorboys blackhole
- Poorboys natty's paste wax
- Poorboys EX-P
- Poorboys APC
- Poorboys spray en wipe
- Poorboys Natural look
- Poorboys clay
- Mothers Mag en aluminum polish
- Mothers Leather cleaner
- Gliptone Leather protection
- plus een hele partij doeken, borstels en pads.

Zal vast nog wel iets vergeten zijn! Ik wil in de toekomst veel ervaring op te doen. Wil nog wel een keer een clinic volgen bij carclean. Volgende week heb ik mijn eerste echte detail project (BMW 135i coupe). Zal nog wel even een verslagje van maken.

Groeten, Arnoud
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom Arnoud. Nette BMW trouwens met leuke velgen. (Ik ben zelf altijd fan van de Alpina velgen maar die zijn zo f*cking duur :) ). Gr. Paul