• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen!

JVR_Detailer

Detailing addict
Tester of Bling
5 mei 2015
32
68
34
Hellevoetsluis
Hallo allemaal,

Aangezien ik al een geruime tijd rondstruin op dit forum en alle hoekjes al heb bespeurd en inmiddels een hoop heb geleerd is het tijd om mezelf even voor te stellen.

Mijn naam is Jeroen en ik ben woonachtig in het mooie Rotterdam, Nesselande. Ik ben recent de trotse eigenaar geworden van een nieuwe VW Polo Edition uit 2015. Aangezien een auto een aanzienlijke investering is, wil ik deze auto graag in top conditie houden. Een aantal foto's:
conv_1970.jpg

conv_1971.jpg

conv_1972.jpg

De eerste bestelling bij CarClean is recent gedaan en deze bevatte de volgende producten:

conv_1969.png


Hiernaast heb ik nog de Collinite Liquid Was No. 845 liggen. Ik denk een prima set om een goed begin mee te maken qua poetsen en het aanleggen van een leuke collectie.

Aangezien de auto pas vorige week is opgehaald en deze bij aflevering al flink gepoetst was is van het weekend alleen een basis wasje uitgevoerd: Foamen met Wasbox Foam, Wassen met Monello Lavare, Drogen met Monello Aqua en afwerken voor glans met Monello Perfetto.

Ik moet zeggen dat ik nu al verslaafd ben aan de detailing wereld en hoop dan ook nog veel te leren op dit forum.

Tot zover mijn introductie!

Groeten,

Jeroen :)^
 
Laatst bewerkt:
Leuke en mooie auto, al voor zien van de nieuwe kenteken serie? Collinite wax 845 had je er al gerust op kunnen zetten, ik heb vorig jaar october mijn nieuwe auto in de 845 gezet in 2 dunne lagen met een droogtijd van een dag er tussen en het water stroomt er nog steeds vanaf, zo sterk en goed is die was.
 
Ziet er goed uit, is dat een unilak zwarte?
Volgens mij krijg ik vanmiddag en morgen exact zo een op bezoek.
Slechte aflever poetsbeurt door VW dealer omgeving Lelystad, hologrammen!
 
Bedankt voor jullie reacties!

sirach : De auto is inderdaad voorzien van de nieuwe kenteken serie :p.

Soepergrover : Ben mijn winkelwagentje alweer langszaam aan het vullen ;)

Jos Kuiper : Klopt dit is inderdaad een unilak zwarte. Ik heb mijn auto in Rotterdam gekocht. Ik moet zeggen dat de auto redelijk was gepoetst, wel een aantal swirls/holagrammen. Deze ga ik aanstaand weekend herstellen met de bovengenoemde producten. Nieuwe foto's volgen dus snel!
 
Inmiddels alweer ruim een jaar verder en ook een nieuwe auto en grotere collectie rijker.

Momenteel bezit ik een BMW 320i EDE high executive. De auto heeft inmiddels 56.000 in de lease gelopen en is als 2e houder in de lease bij mij onder gebracht. Zie hieronder een aantal foto's:

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


De auto heeft momenteel wat lichte schade, denk aan: putjes in deur, deukje achterbumper, krassen voorbumper en steenslag. Deze schade wordt binnenkort allemaal hersteld. Tot die tijd staat de wagen in een laagje Collinite 845. Wanneer de schade hersteld is dan ga ik met Scholl S3 en de Scholl spiderpad en Scholl S17 aan de slag op de Dap 900.

Van binnen staat het leer volledig in de Gyeon leather coat. Wat een heerlijk spul!

De velgen heb ik in de Poorboys wheel sealant staan en de banden in de Gyeon Tire.

Er is nog genoeg te doen!

Groeten,

Jeroen
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie