• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen..

r0ger

Detailing rookie
15 jun 2015
2
0
Hallo,

Zal me eerst even voorstellen. Ben Roger 27 jaar en kom uit Venlo.
Ben een trotse bezitter van een bmw e60, helaas heb ik hem na me aankoop laten polijsten wat ik beter niet had kunnen doen!
Er zitten vegen in me lak en polijstbanen.. Zelf heb ik weinig ervaring met polijsten en ben ik opzoek naar iemand die me zou kunnen helpen in de omgeving van Venlo..

Greetszz

Welkom op het forum, er zullen ongetwijfeld enkele forumleden bij jou uit de buurt komen.

Wat is het precies hetgeen dat je zoekt? Wil je dat iemand van hier jouw auto gaat polijsten, wil je zelf ervaring opdoen in het onderhoud van jouw auto? (Kan slechts bij wassen blijven of de hele mikmak.)

Op het forum staat in ieder geval genoeg informatie over allerlei zaken, en de enige manier om dingen te leren is door het te doen. Als je eenmaal begonnen bent kom je er ook nooit meer vanaf haha.

Hallo Nick,

Liefst laat ik het een keertje doen omdat ik het al heb laten doen en ze hebben het goed verkloot.. Denk zelf niet dat ik het kan oplossen, daarna zou ik het graag zelf willen leren..

Mvg

Welkom nick,

afgelopen weekend heb ik een workshop machinaal polijsten gevolgd, zelf verder geen ervaring maar dit heb ik geleerd wat misschien nuttig kan zijn;

de auto is waarschijnlijk "profesioneel gepolijst" door een goedkoop poetsbedrijf, deze halen alleen even vlug de rotary erover en poetsen hem niet voldoende na/uit. Hierdoor krijg je de strepen.
met een dual action heb je dit niet, ook kun je het bijna niet zelf verkloten met een dual action.
mocht je het dus in de toekomst zelf willen doen is het zeker een aanrader iemand te zoeken die jou wilt helpen ipv het "even" voor je te doen.