• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen!

Titu

Detailing addict
1 mrt 2016
82
50
Hapert
Goede avond!

Na een tijdje meegelezen te hebben, dacht ik nou ik zal mezelf toch maar eens voorstellen (wel zo sociaal).

Mijn naam is Luuk Titulaer (Titu) ben 24 en woonachtig in Hapert (onder Eindhoven). Ik heb sinds 3 jaar een mooie zwarte Citroën Saxo 1.4 VTS in mijn bezit.

24742758469_052a965851_k.webp

25355347061_11ef4797d4_k.webp

Ik heb zelf een tijdje de turtlewax blackbox gebruikt maar wil toch een stap verder gaan op het gebied van detailen. Vooral omdat de lak ERG zacht is.

Ik heb al een stap in de juiste richting gedaan en dat is dat ik een DAP900 v2 van een mede forumlid.

Ik hoop via hier veel dingen te kunnen leren:cool::cool:

Groet,

Luuk Titulaer (Titu)

Bijlagen

• 24742758469_052a965851_k.webp
    24742758469_052a965851_k.webp
    400 KB · Weergaven: 121
Welkom op het Forum!

Leren kun je hier zeker, dus dat komt goed.

Is die 2de foto bewerkt ofso...? :P Lijkt wel alsof de auto in een andere foto is geplakt?

Greetz

• Leuk
Reacties: Titu
Welkom op het Forum!

Leren kun je hier zeker, dus dat komt goed.

Is die 2de foto bewerkt ofso...? Lijkt wel alsof de auto in een andere foto is geplakt?

Greetz
Ja die tweede foto is met een polaroid filter geschoten en dan beetje bewerkt in photoshop. Maar hij stond gewoon op die plekvan de foto haha

Verstuurd met mijn bionische arm.

Dank u allen voor de leuke reacties!! Kan niet wachten tot ik de DAP900 in mijn bezit heb haha

Verstuurd met mijn bionische arm.

Hmmm... Jouw achternaam kwam mij bekend voor toen ik je eerste post las, maar wist niet waarvan...

Je bent toch niet familie van ''Boris'' toch..? :p

Greetz

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Ik heb pas geleden me auto gepolijst en in de wax Enzo gezet. Hoe kan ik deze nu het beste onderhouden. Me auto is nu een beetje vies. Gewoon wassen met shampoo (heb shampoo van Dodo juice). En daarna drogen en klaar? Of nog een nieuwe waxlaag aanbrengen?

Verstuurd met mijn OnePlus One.

Dodo juice red mist detailerspray gebruiken na het wassen tijdens het drogen.
Het is eigenlijk een soort spray sealant, hiermee boost je je huidige waxlaag en voeg je extra bescherming toe.

Bij mij werkt hij super!

• Leuk