• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

I_Gadget

Detailing rookie
9 mrt 2016
54
10
58
Hoi ook ik zal mij even voorstellen.
Ik ben John Redeker en sinds augustus vorig jaar hebben ik een andere auto voor de deur. Als goede voornemen had ik deze auto met de hand schoon houden in plaat van door de wasstraat halen. Op internet lopen zoeken hoe dit het beste gaat. Op dit forum terecht gekomen en er is een wereld voor mij open gegaan. In januari de beginners clinic bezocht en geleerd wat ik al jaren eerder had willen leren :-)
Ben nu handmatig bezig met de auto. Machinaal durf ik zeker nog niet aan.

Groeten,

John Redeker

Welkom John!

Ik ben ongeveer een jaar geleden begonnen met machinaal polijsten. Aanvankelijk was ik ook een beetje bang dat ik meer kwaad dan goed zou doen, maar achteraf was dat nergens voor nodig.

Welkom John.

Leuk he, om te weten hoe je een auto eigenlijk moet onderhouden. Vooral hoe makkelijk het eigenlijk is.

Ik had ook die ervaring een paar jaar geleden met het machinaal polijsten. Zoals Jansen al aangeeft, dat is nergens voor nodig zolang je niet gelijk een rotary kiest. Begin met een DAP en een DAP clinic bij CC en je het detail virus vervangt je bloedbaanop een positieve manier natuurlijk.

Bedankt voor de verwelkomingen. Ik ga zeker als ze weer aangeboden worden een DAP clinch bijwonen.
Het detaillen is tot nu al veel leuker dan ik ooit gedacht had. Ben zelfs al aan het kleien geweest.:D:D

Ik heb op de planning staan om een filmpje te maken waarbij ik een stukje polijst op mijn Audi sloopkap. Puur om gewoon eens te laten zien hoe het eruit ziet.

Want, "machinaal" klinkt voor de leek zo hardhandig terwijl dit zeker niet zo is.

Greetz

• Leuk
Reacties: I_Gadget