• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

even voorstellen.

patrick@166

Detailing trainee
17 mei 2016
161
43
50
hilversum
ik ben Patrick uit Hilversum.
na een aantal jaar alleen vliegtuigen te hebben gepoetst heb ik me nu gericht op het auto detailen
ik moet zeggen dat dit extreem verslavend werkt! een leuke wereld met veel enthousiaste mede liefhebbers
ik kijk al een mooi tijdje mee op dit forum je kan hier echt enorm veel leren!
nu besloten om me hier aan te melden.

ik rij zelf een alfa romeo 166 2.0 ts met zeer veel plezier..

Bijlagen

• 003.webp
    003.webp
    271,3 KB · Weergaven: 164
Mooie Alfa, die staat er netjes bij.

Als je gewend bent om vliegtuigen te poetsen, dan zal de Alfa poetsen een makkie moeten zijn:p
een auto detailen is een compleet andere wereld. idd het is wel wat anders als een falcon of een fokker 100
op een vliegtuig komt geen machine te pas alles moet met de hand

Bijlagen

• jetsupport-service-center.webp
    jetsupport-service-center.webp
    15,2 KB · Weergaven: 168
Welkom en leuke auto,ik heb er ook zo één gehad 2'5 liter 6 cilinder
Rijdt Super, ik wens je veel poetsplezier laat dat Italiaanse raspaardje mooi
glimmen

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reacties: patrick@166
je werkt aan een object van een paar miljoen de eigenaren willen geen polijstmachine in de buurt van zo een kist.
daarbij is de lak van een falcon (of ander vliegtuig) zo extreem prachtig daar vind je geen swirls op
je zet zo een vliegtuig met de hand in een wax waarna deze extreem glanst. de laklaag van een falcon is extreem hard dit is niet te vergelijken met welke auto dan ook.

Wat jammer dat je al een paar jaar met dat waxproduct werkt maar er verder niets over kunt vertellen. Zal wel een hybride wax zijn. Extreme wetlook klinkt te mooi om waar te zijn. Staat vaak niet garant voor een lange standtijd van het product.
Maar goed. Waxen doen jullie dus met de hand. Duidelijk.

Wat jammer dat je al een paar jaar met dat waxproduct werkt maar er verder niets over kunt vertellen. Zal wel een hybride wax zijn. Extreme wetlook klinkt te mooi om waar te zijn. Staat vaak niet garant voor een lange standtijd van het product.
idd standtijd van dit product is niet erg lang dat viel op de auto ook tegen.
als een vliegtuig 1 vlucht heeft gedaan word deze meteen weer helemaal opnieuw gedaan.
ps nu niet meer werkzaam bij jetsupport.

Dankjewel voor de uitleg @patrick@166.
Klinkt nu zelfs als een zeer natuurlijk product. Zonde. Ik denk dat er producten zijn die de zeer lage temperaturen wel kunnen verdragen. Maar goed. Nu gaat je Alfa daar dus van genieten.