Hallo, ik ben Wannes.
Wij bezitten 2 voertuigen, een renault laguna en een opel vivaro.
Beide zijn uiterlijk zwaar verwaarloosd, maar technisch in uitstekende staat.
Ik wil ze nu beide deftig aanpakken en beschermen, al zal het periodiek onderhoud naderhand wel verschillen: De laguna zal verder regelmatig bijgehouden worden, de vivaro zal het verder moeten stellen met een schuimbadje en de HD. Ik verdien mijn brood met de vivaro, dus kan ik me niet permitteren om hem uren te staan poetsen... Vandaar dus de nood aan een goeie, lang houdende bescherming.
Foto's:
Vivaro
Veel vervuiling in de lak:
En een algehele vettige film:
Laguna:
Krassen en schade:
Ingebakken plekken:
Laklaag weg:
Kortom: veel werk aan de winkel.
Ik wil eerst oefenen op de vivaro en deze zo perfect mogelijk krijgen, eer ik de laguna aanpak.
Ik zal hiervoor een bak materiaal moeten aanschaffen, waaronder een DAP, waar ik totaal geen ervaring mee heb...
Wij bezitten 2 voertuigen, een renault laguna en een opel vivaro.
Beide zijn uiterlijk zwaar verwaarloosd, maar technisch in uitstekende staat.
Ik wil ze nu beide deftig aanpakken en beschermen, al zal het periodiek onderhoud naderhand wel verschillen: De laguna zal verder regelmatig bijgehouden worden, de vivaro zal het verder moeten stellen met een schuimbadje en de HD. Ik verdien mijn brood met de vivaro, dus kan ik me niet permitteren om hem uren te staan poetsen... Vandaar dus de nood aan een goeie, lang houdende bescherming.
Foto's:
Vivaro
Veel vervuiling in de lak:
En een algehele vettige film:
Laguna:
Krassen en schade:
Ingebakken plekken:
Laklaag weg:
Kortom: veel werk aan de winkel.
Ik wil eerst oefenen op de vivaro en deze zo perfect mogelijk krijgen, eer ik de laguna aanpak.
Ik zal hiervoor een bak materiaal moeten aanschaffen, waaronder een DAP, waar ik totaal geen ervaring mee heb...