• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Mr. T

Detailing trainee
11 apr 2017
2
45
28
Hallo allemaal,
Na enige tijd meegelezen te hebben op het forum leek het me wel passend om me even voor te stellen.

Als bolide staat er een '02 Fiat Barchetta Naxos in de donkerblauwe kleur Jag Blue (op een Fiat?! Ja.) in de garage. Vorig jaar is de auto onder handen genomen door een poetsbedrijf en nu is het de kunst om het een beetje netjes te houden. Om dit voor elkaar te krijgen wordt het geheel regelmatig geplaagd met Poorboys Slicks & Suds, indien nodig met Black Hole waarna een vers laagje Natty's Liquid Red d'r op. En glimmen dat 't kreng doet als deze behandeling heeft plaatsgevonden :). De binnenkant wordt soms is een keer gedaan met de Natural Look en de stofzuiger.

Als extra project wordt soms de '14 Nissan Micra in metallic rood van m'n ouders gewassen en voorzien van een vers laagje Dodo Juice Orange Crush. Maakt dit verschil t.o.v. de Natty's? Ja! Fijne kleur die vooral in de zon helemaal opleeft.

Onderstaande foto is de Barchetta net geholpen!
FullSizeRender.jpg


In de toekomst misschien nog een keertje kleien, het polijsten durf ik nog niet aan en de kosten van een polijstmachine steek ik liever in de Barchetta om hem (nog) iets mooier te maken ;). Volgende klus die eraan zit te komen zijn mistlampen en een windscherm inbouwen, origineel uiteraard.

Met vriendelijke groet,
Tom van den Berg
 
Laatst bewerkt:
Welkom Tom, toffe auto die Barchetta. Hoe rijdt ie?
Thanks! De auto rijdt lekker, pittige motor en lekker direct sturen. Tot +- 120km/h is het goed te doen met de kap open zonder windscherm. Je valt zeker op wanneer je je in dit vehikel door het verkeer begeeft, het ziet er veel duurder uit dan je verwacht voor die prijs ;). Regen is niet een aanrader tijdens het rijden, bij maximumsnelheid op de snelweg komen er een aantal druppels binnen, een jas moet je dus aanhebben. Leuke auto voor erbij in ieder geval, mede vanwege de beperkte bagage- en binnenruimte. Een bagagerekje is ook aanwezig maar dat kreng krast op de lak .

Bedankt voor jullie reacties allemaal!
 
  • Leuk
Reactions: M.oos