• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Ford Power

Detailing addict
26 apr 2017
23
73
beste allemaal,

Al jaren een grote fan om mijn auto's in een nette staat te houden. Altijd op het handje gepoetst en gewaxt
De een ( Volvo S60) iets meer aandacht gegeven dan mijn huidige Ford Fiesta titanium.
Nu is de lak absoluut niet glad meer en nu ik mijn een beetje heb ingelezen gaat hier een wereld voor mij open

Nu Wil ik dus een lijn gaan aanschaffen, maar er is te veel keus haha
Kan iemand mij beetje op weg helpen ?
Auto is zwart en zit vol met swirls, Maar Ben overtuigd om dit weer strak te Krijgen

Gr Tony
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Welkom!
Bekijk eens diverse how to's en producten in de webshop. Dan kom je een heel eind. (€€€) ;)
 
Bedankt allemaal, had me al aardig ingelezen, maar zal dit blijven doen, alvorens te starten, of wellicht toch een klein kitje aanschaffen van Mothers of soortgelijks en gewoon beginnen.
Uitbreiden kan altijd nog....haha
 
Welkom mede Fiesta rijder. Ik persoonl ijk vind de polijstmiddelen van Monello erg fijn werken op de fiesta.
Bij mij verdween de swirls als sneeuw voor de zon. Succes!!
 
Welkom mede Fiesta rijder. Ik persoonl ijk vind de polijstmiddelen van Monello erg fijn werken op de fiesta.
Bij mij verdween de swirls als sneeuw voor de zon. Succes!!

Hi bedankt voor je tip, wil de klei van monello uitproberen, voor de rest neig ik erg naar de producten van PBW. Aangezien ik een zwarte auto heb, en ik de kleur echt weer mooi strak diep zwart wil proberen te krijgen en de ervaringen met PBW wel goed zijn, mede door het gebruikers gemak. Maar er is gewoon erg veel keus.... en ben er nog niet helemaal uit. Wel weet ik als ik begin het ook goed wil aanpakken met voeden, polish, sealant en wax

Gr Tony
 
  • Leuk
Reactions: tonneke
Hey Tony,
Er zijn zeker veel producten op de markt,
Maar het is wel zo door een goede voorbereiding krijg je ook het beste resultaat,
Daarmee bedoel ik mee te zeggen dat bijna 90% ligt aan het goed polijsten daar ligt
eigenlijk de meeste winst als je spreekt over glans.
Een wax is eigenlijk maar een klein gedeelte wat daarbij toevoegd.
Als ik het niet goed heb wordt ik graag gecorrigeerd door de wat ervaren detaillisten.
Ik ben laatst overgestapt op een ander polijst middel (sholl)wat ook fantastisch werkt.
Dit is wat ik ermee heb berijkt
IMG_20170425_230253.jpg
IMG_20170425_225815.jpg

Het kan misschien nog beter maar dat is weer voor de volgende keer.
Grtzzzz Rémon
 
Laatst bewerkt:
Hey Tony,
Er zijn zeker veel producten op de markt,
Maar het is wel zo door een goede voorbereiding krijg je ook het beste resultaat,
Daarmee bedoel ik mee te zeggen dat bijna 90% ligt aan het goed polijsten daar ligt
eigenlijk de meeste winst als je spreekt over glans.
Een wax is eigenlijk maar een klein gedeelte wat daarbij toevoegd.
Als ik het niet goed heb wordt ik graag gecorrigeerd door de wat ervaren detaillisten ;)
Grtzzzz Rémon

Hi Remon,
Daar zeg je me wat idd, betekend dit dat ik ook beter gelijk voor een machine moet kijken? Haha
Wilde zelf eerst op eigen pk's starten