• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Niemand

Detailing rookie
16 jul 2017
5
12
39
Regio Boxmeer
Hallo allen,

Nadat ik al meerdere dagen heb rond gekeken en gelezen op het forum, heb ik besloten om mij aan te melden.
Ik ben 33 jaar oud, woon in regio Boxmeer (Noord-Brabant, grens van Limburg en Duitsland)

Onlangs een VW Passat Variant gekocht.
Deze wil ik beter gaan schoonmaken/bijhouden ten opzichte van mijn vorige auto, die ik alleen schoon deed maken in wasbox of automatische wasstraat.

Onlangs (afgelopen dagen) al diverse spullen gekocht, mede door het lezen in het forum.
Alleen nog niks mee gedaan..
O.a. Meg washmitt, Meg Wash&Wax, Meg drying towel, Monello Non Ferro, EZ Detail Brush, PB wheelsealant.
Plus nog diverse microvezel doekjes en een goedkopere washmitt voor velgen.

Binnen interieur komt later, eerst maar eens beginnen met de buitenkant.
Polijsten ect wil ik mij (nog) niet aan wagen.

Gr
 
We zijn dol op foto's ;)

Hier 2 foto's ;)
front zonder kenteken.jpg 137917681-large.jpg
 
Niemand welkom :D
Misschien ie het verstandig om ook de Summer Detail Day (19 augustus) in je agenda te zetten: het kost je een dag, maar het rondkijken, snuffelen en demo's bekijken kost je niets (de spullen die je met korting mee naar huis neemt kosten wel wat, maar minder dan normaal)

Thanks!
Ik las inderdaad al over de SDD, als ik kan dan ga ik er wel heen.
Lijkt mij wel leuk en interessant.
 
Welkom, veel lees-, leer- en poetsplezier gewenst!
Welke LSP (Last Step Product of Laatste Stap Produkt) ga je gebruiken om de schone lak te beschermen?

Goede vraag, waar ik nu nog niet het antwoord op weet...
De shampoo bevat ook wax, al zal het maar deels beschermen, aangezien het een combinatie product Wash&Wax is.

Voor de rest, heb ik mij daar nog niet in verdiept.