• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

even voorstellen

tontrain

Detailing trainee
15 aug 2017
7
32
27
ik zal mij even voorstellen ik ben ton
ik heb zins 3 weken een nieuwe golf 7 update
hij is behandeld met waxoil
ik wil mijn auto graag mooi houden ik heb totaal geen ervaring met het poetsen van mijn auto
graag jullie ervaren detailers wat voor producten ik het best kan aanschaffen voor het goed onderhouden van mijn auto
 
Welkom Ton,

Veel leesplezier hier en poetsplezier thuis.
In het forumonderdeel stappenplannen (een echte aanrader) is veel, heel veel info te vinden. Met de zoekfunctie is nog veel meer te vinden. Ook veel antwoorden op vragen en vragen die je misschien zelf niet bedacht zou hebben.

Welke producten? Dat is iets persoonlijks. De een vindt het geweldig, de ander vindt het niets. Eerst veel lezen en kijken wat anderen gebruiken. Daarna kiezen en stap voor stap beginnen.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx en RG.
Welkom Ton.
Neem even de tijd om wat topics op het forum te lezen en een beetje door de webshop te struinen.
Dat geeft je al wel een beetje een beeld. Daarna kun je veel gerichter vragen stellen.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx