• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen.

huybes

Detailing addict
12 apr 2009
59
52
Ik ben huybes, 22j.
Ik rij met een VW Polo 9N, in de kleur Reflexzilver.

Ik ben nog niet zo lang bezig met het detailing gebeuren, dus nog niet echt super veel ervaring;-)

Het is allemaal begonne me een fleske Gold Class Shampoo van Meguiar's. Daarna nog enkele producten van Meg's aangeschaft, een Meg's detail day gevolgd, nog meer Meg's producten aangeschaft..
Daarna ook Detailing World ontdekt, en nog later Carclean hier, en toen is het alleen maar bergaf gegaan:lol

Zoals ik al zei, ben, ik begonnen met Meguiar's, maar na veel te lezen op DW, is mijn interesse naar andere producten en merken gegroeid, dus mijn collectie zal nog goe uitbreide vrees ik:lol (eerste bestelling Dodo Juice is onderweg:jippie )

Grtz

Welkom hier! Heb je al veel gelezen op DW, kan je hier nog veel meer lezen :lol

Ik zal maar vast de eerste zijn: heb je foto's van de auto?

S1050081.webp

Voila;-)

Welkom, hou je vooral niet in met je bijdragen op dit forum, heb ze op andere forums altijd met aandacht gelezen :ja .