• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

even voorstellen

Bsc

Detailing trainee
11 sep 2017
8
25
54
Mijn naam is Bert en woon in Almelo.
Ik kijk al even rond op deze forum en heb inmiddels wat besteld bij Carclean.
Ik denk dat ik hier veel informatie kan vinden en veel kan leren.
Ik was tot nu toe nooit echt van auto's poetsen en ging alleen naar de wasstraat als de auto wel heel erg smerig was.:blush:

Ik heb sinds kort een zwarte Renalt megane coupe gekocht en deze wil ik graag in topconditie hebben en houden.
De autobedrijf heeft mijn auto gereinigd en gepoetst. maar vind dat er veel swirls aanwezig zijn en hier en daar wat krassen en steenslag. De auto dealer heeft volgens zeggen de auto laten kleien en poetsen maar vind het nog niet naar mijn zin.
Hopelijk kunnen jullie mij tips geven van hoe ik het beste mijn auto weer in topconditie kan krijgen.
 
Welkom Bert. Ik zou even goed op dit forum rond neuzen.

Een mooi 'gepoetste' auto behaal je door er tijd en product in te steken zoals goed reinigen, kleien, polijsten en beschermen. Het behouden van een mooie gepoetste auto is door deze te wassen met 2 of 3 emmer methode's, pre-washen en goede was mitts en droog doeken.

Kortom succes met lezen ;)
 
Haha, leuk verhaaltje van de dealer. Hij zal de auto voor een paar knaken hebben laten "poetsen"

Ja dat denk ik ook. Hopelijk lukt het mij om de auto weer mooi te krijgen, heb totaal geen ervaring wat poetsen betreft.
 
Welkom Bert, wat betreft de ervaring komt het vast en zeker wel in orde. Je moet gewoon het initiatief nemen en de handen uit de mouwen steken. Ervaring bouw je op en gaandeweg leer je meer en meer... lees je goed in hier op het forum en dan komt een mooi resultaat vanzelf.