• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen.

Riesjard

Detailing rookie
20 jan 2018
3
15
Andelst
Hoi. Ik ben richard, In het gelukkige bezit van een edelweis witte bmw 3 touring. Deze is nog maagdelijk nieuw, koste een of meerdere ribben uit mijn lijf en wil ik graag zo mooi mogelijk houden. Ik ben zelf behept met twee linker handen en huiverig om te beginnen met detailing. Ik zoek daarom iemand in de buurt zetten-Andelst (gelderland) die voor, en/of met, mij de auto de juiste bescherming was of glascoating etc wil aanbrengen. Aangezien ik hier verder geen verstand heb laat ik me graag voorlichten. Ik ben dus op zoek naar iemand die dit wil/kan doen.

Mvg Richard
 
  • Leuk
Reactions: M3fan
Welkom op het forum!

Check de forumregels effe. ;)

10. Ons forum is niet bedoeld voor zoektochten naar en aanvragen voor poetsbedrijven, schadeherstellers en detailers. Deze berichten worden verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Welkom Richard en veel plezier met je nieuwe Bmw.
Ik wil je tzt best op weg helpen en met detailing kennis laten maken. Woon in Elst.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Hallo Richard,

Nog steeds niet helemaal conform forum regels maar ach ;)

Mooie auto de F31, alleen heb ik nog nooit van edelweis gehoord bij BMW. Is het niet gewoon alpinweiß?

Ik ben er van overtuigd dat je met een beetje guidance toch mooie resultaten kan boeken als detailer, het is geen kruisraketten technologie :)
 
Hallo Richard,

Nog steeds niet helemaal conform forum regels maar ach ;)

Mooie auto de F31, alleen heb ik nog nooit van edelweis gehoord bij BMW. Is het niet gewoon alpinweiß?

Ik ben er van overtuigd dat je met een beetje guidance toch mooie resultaten kan boeken als detailer, het is geen kruisraketten technologie :)
hahah je hebt helemaal gelijk. Edelweis het is idd alpinweis! Ben al een eind op weg met Mn kruisraket! Thank