• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Sebastiaan

Detailing chief
5 mei 2017
56
93
Beste allemaal,

Na lange tijd alleen lezen op het forum, nu een stukje actiever en dus ook even netjes voorstellen!

Ik ben Sebastiaan 21 jaar oud en woonachtig in de Neder-Betuwe (Gelderland).

Zelf rijd ik een Ford Fiesta Metal uit 2011 met de nodige detail beurten.. En mijn vader heeft een Ford Focus ST ook deze heeft eraan moeten geloven. Ik geloof dat de meeste ook wel fan waren van wat foto's dus bij deze...

_IGP9655-2.jpg
_IGP9688-2.jpg

En de hobby van mijn vader:
_IGP2028.jpg
_IGP2040.jpg


Daarnaast ook al wat projecten voor mensen mogen doen, een daarvan was een Golf R32 ook hiervan heb ik natuurlijk wat foto's deze zijn alleen niet van de beste kwaliteit (telefoon)..

Foto's wijzen denk ik voor zich, vragen mag altijd!
IMG_6470.jpg
IMG_6474.jpg
IMG_6489.jpg
IMG_6504.jpg
Ik woon tot op heden nog thuis, druk met een eigen huisje waarbij een mooie detail ruimte gaat komen:rolleyes:

IMG_6511.jpg
IMG_6513.jpg
IMG_6514.jpg
IMG_6521.jpg

Genoeg foto's voor nu!

Zoals ik al zei speur ik al een tijdje mee op dit forum dus verder eigenlijk niet zoveel toe te voegen aan dit welkoms woordje!

De glimmende groeten:cool:
 
Welkom! Niet bepaald een beginnend detailer zo te zien. Mooie spulletjes heb je. :)

Wel leuk dat je ook een foto van je fiets hebt gemaakt :p

Inderdaad al eventjes bezig, dit projectje is al even geleden.

Haha als de auto nou net zo hard zou glimmen als de fiets..:rolleyes:
 
  • Leuk
Reactions: Jordan