• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

JDorenbos

Detailing trainee
12 feb 2018
7
32
Delfzijl
Hallo mensen

Jaren geleden had ik mijzelf al eens voorgesteld alleen ben ik het ww kwijt en weet men ouwe mail adres ook niet meer:oops:

Ik ben Jeffrey 28 jaar en woon samen met mijn partner en 2 kinderen in Delfzijl. Jaren geleden had ik al een dap500 aangeschaft en was daar altijd fanatiek mee bezig. Helaas is het poetsen van auto's een paar jaartjes stil komen te liggen, waarom? Omdat ik het gewoon te druk had met andere dingen, huis verbouwen, werk, school, de geboorte van men 2 zoontjes. Nu de rust weder gekeerd is wil ik het detailen van men auto weer oppakken en daarom ook gelijk maar een festool raf 150fe shinex gekocht. Momenteel rij ik een BMW e91 320i maar ben wel rustig opzoek naar iets anders ( nieuw type 3 of 5 serie ).

Hierbij wat foto's van de BMW helaas heb ik op dit moment geen betere en ben ook niet in staat om deze te maken doordat ik met een net geopereerde knie op de bank lig: unamused:

20170706_171515.jpg
20170706_171539.jpg