• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

BMW F11

Detailing addict
30 jun 2017
15
60
Hoi allemaal,

Wil me graag even voorstellen.
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een BMW F11 in de kleur carbon zwart. Ben er heel blij mee.
De auto heeft wel op veel plaatsen swirls en soms ook krasjes.
Ik ben benieuwd of ik die eruit ga krijgen.
Heb een DAP 900 starterskit aangeschaft en met alle ervaringen en tips en trucs op dit forum hoop ik de auto lak weer in nieuwstaat te krijgen.
Owja, ik woon in Limburg en zou mooi zijn als er meerdere poetsfanaten in de buurt wonen.

Foto op verzoek van Quantoxx geplaatst ;)
 

Bijlagen

  • bmw f11.jpg
    bmw f11.jpg
    282,8 KB · Weergaven: 236
Laatst bewerkt:
Welkom hier!

Fantastische auto zo’n F11, voor mij in de top 3 (wel met 8 traps automaat en zwarte hemel bekleding)
Mijn broertje zijn motor is laatst gespoten in Carbon Zwart en is een heerlijke kleur om te detailen maar je ziet echt alles dus neem je tijd en geniet van de lakkleur:
5D1F43FC-BCD2-4B49-BA3C-C70837EDE92B.jpeg
07202E5A-65EC-4C0C-97E5-4A69B18CB2A3.jpeg
 
  • Leuk
Reactions: m@rio
Goedendag,

Ik ben sinds kort eigenaar van een knalrode Fiesta, deze staat nu nog te glimmen maar bij het afhalen bij de dealer werd ik door hem gewezen op deze site i.v.m. het schoonhouden van de auto. Ik ben echt een complete leek wat betreft het schoonhouden van een auto en me kapot geschrokken (in positieve zin) wat er allemaal voor artikelen aanwezig zijn op de markt om je auto tip top te houden.

Hoop hier veel te leren en bied vast mijn verontschuldigingen aan voor onwetende vragen (zeker als ik die niet op dit forum kon vinden)
 
Goedendag,

Ik ben sinds kort eigenaar van een knalrode Fiesta, deze staat nu nog te glimmen maar bij het afhalen bij de dealer werd ik door hem gewezen op deze site i.v.m. het schoonhouden van de auto. Ik ben echt een complete leek wat betreft het schoonhouden van een auto en me kapot geschrokken (in positieve zin) wat er allemaal voor artikelen aanwezig zijn op de markt om je auto tip top te houden.

Hoop hier veel te leren en bied vast mijn verontschuldigingen aan voor onwetende vragen (zeker als ik die niet op dit forum kon vinden)


Hallo @FarAlley wellicht toch even een nieuw topic openen. je hebt je nu voorgesteld in iemand anders voorstel topic.

Desalniettemin Welkom aan beide. :)
 
Dankjewel allemaal!
Het is een 2 liter Diesel met 184 PK, 8 traps automaat en zwarte hemel bekleding.
Binnenkort wil ik de zwarte M performance gril vervangen door de standaard chrome gril, dan is ie weer helemaal zoals hoort te zijn wat mij betreft.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Altos