• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Hendrik88

Detailing rookie
1 apr 2018
4
12
35
Hallo, na veel informatie op te hebben genomen heb ik ook besloten om lid te worden van het Forum.

Mijn naam is Marco, ik woon in Ameide en momenteel in bezit van een Metalic Zwarte Ford S-Max uit 2009.

De auto is enige tijd geleden door een Pro onderhanden genomen i.v.m. Meerdere (diepe) krassen en swirls. Hierna heb ik besloten dat ik toch wat meer tijd wilde schenken aan het netjes houden van de auto. Heb na aanschaf van een HD deze week mijn eerste bestelling gedaan bij Carclean, en ben gisteren meteen lekker aan het foamen en wassen geslagen.

Ben vooralsnog in het bezit van de volgende producten, en kan niet wachten om dit bescheiden lijstje uit te breiden:

3 emmers voor wassen, spoelen, en velgen/banden
Monello Lavare Shampoo
Monello Perfetto Detailspray
Monello Non Ferro
Monello Lancia Foamkit met 5 liter Artico Magico
Monello Wheel Wooly Large
Monello Dolce Verde Klei set

Meguiars Microfiber Washmitt
Meguiars Endurance Tire Gel
Enkele oudere producten welke al langer in mijn bezit zijn.
En tevens een stapel Microvezeldoeken van Monello en Meguiars.

Tot zover alvast bedankt voor alle nuttige info die ik al heb mogen vinden op dit forum!
 
Ik hoop hier een goed begin mee te kunnen maken, en de auto zo lang mogelijk (nagenoeg) schade en krasvrij te kunnen houden.

Ik zal de foto's opnieuw proberen te plaatsen
 
20180401_213340.jpg
20180401_213327.jpg
20180401_213315.jpg
20180401_202719.jpg
20180401_202655.jpg
20180401_202756.jpg
20180401_202556.jpg
 
Er staan 3 emmers met gritt guards op mijn verlanglijsje bij Carclean, heb jammer genoeg geen onbeperkt budget :p. Een kwestie van keuzes maken.
 
Welkom, veel leesplezier om de auto krasvrij te houden.
Schadevrij houden... daar ga je hier niet zo veel over lezen
 
Welkom op het forum
En in alle eerlijkheid gebruik ik niet eens een gridguard
Wat ik doe is een stukje wassen en dan de mitt afspoelen met de tuinslang en dan weer verder wassen
 
Afspoelen mitt met de tuinslang doe ik ook zeer zeker regelmatig.

Hoewel er op die manier minder vuil in de emmers komt kun je alsnog met de mitt te diep in de emmer komen, vuil wat met de grid guard blijft liggen neem je dan mogelijk weer met de mitt mee de lak op.