• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Rednose

Detailing guru
13 nov 2018
489
138
45
Heusden-Zolder
Na bijna een maand op het forum te vertoeven, werd het wel eens tijd om me te registreren en bij deze stel ik mezelf dan ook even kort voor.
Ik ben Mick uit België en ik ben sedert kort de “detailing”straat ingeslagen... zoals de meeste onder jullie wel weten, is dit een microbe die je vrij snel in haar greep heeft.. en de portemonnee kan daar ook over meespreken :D.
Aftellen nu naar “Black Friday” want ik heb nog een serieuze wishlist klaarstaan!
 
  • Leuk
Reactions: Jerre
Bedankt allen voor de verwelkoming!

@Kees-sw de “kras”straat is voor mij
altijd al een no no geweest :blush:
Auto’s en motor werden even afgespoeld, dan gewassen, terug afgespoeld en met de zeem erover... het enige “goede” wat ik gebruikte was een wash mitt (die nu gebruikt word voor de velgen en vervangen is door een fantastische incredimitt :D).
Ondertussen is het o.a. Foamen, 2 emmer methode, droogdoek, waxen, velgen uitgebreid reinigen, interieur...
Op het programma staan nog kleien en machinaal Polieren :).
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw