• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Dutch Vertigo

Detailing guru
3 mrt 2020
144
108
32
Limburg, Roermond
Hallo, ik ben Jean 28 jaar, Auto monteur.

Ik heb net zoals jullie passie voor autos en motors. Voor mijn schatjes alleen het beste, technisch en cosmetisch goed onderhoud!
Ik ben altijd al een beetje een poets freak, De laatste tijd veel aan het lezen over detailing en er achtergekomen dat mijn poets techniek stukken beter kan. Nu ook van alles aan het kopen om deze hobby aan te pakken als een pro. Ik ga de komende tijd mijn detailing skills verbeteren en denk er over uiteindelijk deze skills misschien aan te bieden in mijn beunshop. Ik weet niet hoeveel vraag er na is, maar misschien kan ik hier en daar een auto doen.

Ik heb nog veel vragen die ik wil beantwoorden, dus ik blijf lezen en vanaf nu denk ik ook hier vragen haha.

Bedankt voor dit forum!

Greetz
 
  • Leuk
Reactions: PA27506
Welkom Jean, kom maar door met de foto's
Hier zijn er 3:
IMG-20171016-WA0004 (1).jpeg

20171018_213811-2.jpg


[MOD]Mooie foto verwijderd[/MOD]

Momenteel geen mooie Audi ofzo meer staan:tired_face: Mercedes B-klasse geërfd van mijn opa, kan die nog niet weg doen. Heeft rondom wat parkeer schade en een deuk. hopelijk morgen de lak binnen kan hem dit weekend plamuren/spuiten. Daarna misschien wat fotos.
 
Laatst bewerkt door een moderator: