• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

RyanH

Detailing trainee
17 feb 2020
20
38
25
Den Helder
Hallo mijn naam is Ryan, 21 jaar oud en kom uit de kop van Noord-Holland. Na lang eigenlijk ontevreden naar de “krasstraat” te zijn geweest werd het tijd voor verandering.

Eerst wat kleine dingen besteld en nu 2 weken later ook de hogedrukreiniger (nilfisk c135 1.8i) tegen een mooie prijs kunnen kopen.
74535F75-B439-4011-81E2-807BA6FDC51D.jpeg

Ga in het begin vooral onze eigen auto’s doen (Opel Mokka, renault clio en mijn VW Up!).
1A27FAD7-A86E-4917-9E53-46499991ACAC.jpeg

Als ik de basis onder die knie heb gaan waarschijn ook de autos van de baas en de werkbus gedaan worden. Hoop veel te kunnen leren hier op t Forum ben al een paar weken aan het inlezen over van alles en nog wat.
 
Welkom, na het lezen is het ook een stukje van de gelezen stof verwerken in de praktijk, zo kom je steeds een stukje verder.