• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

RoyP88

Detailing trainee
16 mrt 2020
8
25
Dag Carcleaners,

Aangenaam, mijn naam is Roy. Ik ben 31 en momenteel woonachtig in Brabant.
Al een leven lang autoliefhebber. Carcleaning is zodoende een soort meditatieve bezigheid.
Desondanks nooit de stap gezet naar het echte werk maar daar moet verandering in komen.

Momenteel bezitter van een schitterende Volvo s40 uit 1998.
De donkerblauwe kleur, de swirls en de geringe dagwaarde maken dit de perfecte testauto voor polijsten.
Het plan is om dit jaar een flinke upgrade te doen qua auto: de volvo wordt ingeruild voor een f31 335i.
Aangezien de juiste auto niet snel voorbij komt kan dat nog maanden duren en kan ik in de tussentijd mooi experimenteren op het oude beestje.

De mooie tijd van het jaar komt er weer aan dus hoog tijd voor poetswerk!

Groeten,

Roy
 
  • Leuk
Reactions: Nick1407
Welkom! Leuk project die Volvo. Kun je vast en zeker mooie foto's van maken hoe deze opknapt.
Ondanks de geringe waarde is het gevoel als je deze helemaal opknapt onbetaalbaar!
 
Welkom op het forum! :)

Dat klinkt wel héél bekend; Ouwe bak uit '98, warm blauwe kleur, kan liefde gebruiken.

Inderdaad, fotoooooooooss! Altijd leuk. :p