• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

YBTD

Detailing addict
11 apr 2020
38
50
39
Berlaar, België
Hoi!

Mijn naam is Yves, ik woon in Berlaar (België) en ben 35 jaar. Toevallig deze website tegengekomen, een eerste bestelling geplaatst en onder de indruk van de service!
Ik ben een beetje nieuw in het hele gebeuren, lees auto op een goede manier reinigen. Maar binnenkort leveren ze mijn nieuwe wagen en ik wil het deze keer van in het begin goed doen.

Veel YouTube filmpjes gekeken en detailers beginnen volgen, hun aanbevelingen wat op een rijtje gezet en zo producten gekozen hier.
Ik hoop nog veel bij te leren en ben ook mijn volgende bestelling al aan het voorbereiden.

Groeten;
Yves
 
Welkom op het forum Yves! :)

Wat was ongeveer je eerste bestelling? En welke bolide komt er binnenkort aan? (Ben niet nieuwsgierig, hoor!)

Bedankt! Een Audi Q5 55 TFSIe in het daytonagrijs

Mijn eerste bestelling was het volgende, ik hou het zelf ook bij in een Excel zodat ik later weet wat ik opnieuw kan bestellen :);) Ik had nog niets, dus het was al een stevige. Heb via een andere webshop nog wel wat producten van LaboCosmetica gekocht, schijnt heel goed te zijn.
GyeonQ²M QuickDetailer - 1000ml
GyeonQ²M Silk Dryer XL - 70x90cm
GyeonQ²M Silk Dryer - 50x55cm
Valet ProMulti Purpose Microfibre Towels 6-pack - 35x35cm
GyeonQ²M SoftWipe - 40x60cm
MonelloLancia Foam Kit Artico Magico 5000ml Voordeelbundel