• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen!

RemonV

Detailing chief
19 apr 2020
67
95
Hoi!

Na een tijd al rond te hebben gelezen zonder account, er toch maar eens eentje aangemaakt!
Ik ben Remon 21 jaar en afkomstig uit Zwijndrecht.

Na 4 jaar in het bezit te zijn geweest van een Fiat 500x Cross Openings Edition (mooie deal met moeders gemaakt om deze toen der tijd te mogen overnemen) heb ik deze in september 2019 in geruild voor een compleet andere auto. Momenteel namelijk in het bezit van een mooie Seat Leon Cupra 280 uit oktober 2015 afkomstig uit Duitsland van eerste eigenaar.
20469450-4.jpg

Sinds kleins af aan al bezig met het 'wassen' van auto's, eigenlijk een beetje door opa met de paplepel ingegoten aangezien hij ook altijd bezig was met zijn auto.
Naar mate ik ouder ben geworden steeds serieuzer er mee bezig gegaan en me er verder in gaan verdiepen. Na het tot nu toe alleen maar wassen en waxen van auto's ben ik me ook aan het verdiepen in polijsten, ik hoop dan binnenkort ook een mooie polijstset hier zo aan te schaffen!

Tot zover mijn kleine voorstel ronde. Mochten jullie vragen hebben of tips voor mij om nog beter aan de lag te gaan met het wassen van de auto dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Remon.
 

Bijlagen

  • 20469450-6.jpg
    20469450-6.jpg
    222,2 KB · Weergaven: 0
  • IMG_6570.JPG
    IMG_6570.JPG
    382,7 KB · Weergaven: 0
  • 20469450-6.jpg
    20469450-6.jpg
    222,2 KB · Weergaven: 0
  • IMG_4623 (1).jpg
    IMG_4623 (1).jpg
    386,1 KB · Weergaven: 0
  • IMG_4622.jpg
    IMG_4622.jpg
    147,9 KB · Weergaven: 0
  • IMG_6562.JPG
    IMG_6562.JPG
    507,1 KB · Weergaven: 0
Zeker geen langzaam bakkie, 266 aangetikt bij de buren. Ook rond de 6 sec van 0-100.
Maar gister toevallig een berichtje gestuurd naar Vagtechniek, dus wie weet binnenkort van 280 paarden naar +/- 365.

Ik ben daar ook geweest, daar ga je geen spijt van krijgen.

Bij de buren ga ja dadelijk een aardig eindje richting de 300 op de teller. ;)
 
Ik ben daar ook geweest, daar ga je geen spijt van krijgen.

Bij de buren ga ja dadelijk een aardig eindje richting de 300 op de teller. ;)

Het plan was om voor mei een afspraak te plannen, maar na dat er zaterdag niet werd opgenomen toch weer in de twijfel gekomen en ga ik de chiptuning toch nog wat langer uitstellen.