• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen!

Ron B

Detailing addict
15 aug 2018
16
70
34
Zuid-Limburg
Hey, ik ben Ron 30 jaar en een beetje autogek ben als beroep autospuiter/voorbewerker ben wel bekend met autolak

Vindt het natuurlijk ook fijn om in een schone auto te rijden. dus vandaar hier heb aangemeld.
En voral de topics van projecten vind ik interessant

Hier bij dan ook een foto van de auto's
20200517_163241.jpg
20200519_230104.jpg
 
Nee joh! 297 Montreal Blau heb ik ook. :eek: Dan is de mijne flink verkleurd ofso. ('98)

Ik heb hier bijv. een foto waarbij de auto uit de zon staat en er op de kont nét wat licht op de lak schijnt. Deze kleur lijkt wat warmer/blauwer, maar in de zon juist een stuk lichter. -->

20200207_154820.jpg


De 297 Montreal Blau is wel op onze beide types gebruikt. (318i/328i) Z3, 318, 328, 528i, 7-8 Series
 
Hoi Ron, welkom hier. Altijd handig om iemand met kennis van autolakken in ons midden te hebben. Je E36 staat er netjes bij!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Ron B
Nee joh! 297 Montreal Blau heb ik ook. :eek: Dan is de mijne flink verkleurd ofso. ('98)

Ik heb hier bijv. een foto waarbij de auto uit de zon staat en er op de kont nét wat licht op de lak schijnt. Deze kleur lijkt wat warmer/blauwer, maar in de zon juist een stuk lichter. -->

Bekijk bijlage 127953

De 297 Montreal Blau is wel op onze beide types gebruikt. (318i/328i) Z3, 318, 328, 528i, 7-8 Series

Die van u ziet er top uit moet ik zeggen!!
Verkleuren doet die kleur nauwelijks tot niet.

Moet er wel bij zeggen dat ik um een keer gespoten heb maar de kleur wat er op is gekomen is de zelfde als wat op de auto zat
DSC_0590.JPG
DSC_0592.JPG
 
Laatst bewerkt:
Kan het zijn dat beide kleuren hetzelfde zijn, maar ik een lichte grondlak heb en jij een donkere? :)

Ik roep maar wat, ik hen hier weinig tot geen verstand van, haha!