• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Sjeffie

Detailing rookie
1 mrt 2021
1
15
Goedenavond allemaal,

Ook ik zal me even kort voorstellen. Mijn naam is Jeffrey van der Tol en sinds vandaag lid van dit mooie forum. Lees sinds kort door dit forum en sindsdien druk in de weer hoe ik alles moet regelen en wat ik aan moet schaffen. Zelf rij ik een tijdelijke auto van de zaak, maar vrouwlief heeft een prachtige mini cooper uit 2010, die uiteraard goede verzorging nodig heeft. Ik loop daarbij tegen wat uitdagingen aan (zoals witte uitslag op zwart kunstof bij de wielkasten) maar zal voordat ik vragen ga stellen, me nog beter inlezen.
Woon in het prachtige Overberg (naast Veenendaal), wellicht mede forumleden hier uit de buurt mocht ik eens tegen gekke vragen aan lopen ;)

Gr,

Jeffrey
 
Welkom op het forum en er is genoeg te krijgen voor dat probleem van de wit uitgeslagen spatbordranden.
 
  • Leuk
Reactions: Sjeffie