• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

JayLenn

Detailing trainee
19 mei 2021
69
40
Goedemiddag leden,


Ik ben Jaylenn 27 jaar oud en kom uit Enschede, sinds gister in het bezit van een Opel Insignia met een aparte kleur rood (beetje bordeaux).
Nu ben ik hier gekomen om goede tips te vinden voor het echt goed wassen, poetsen en bijhouden van de auto t.o.v. de standaard wasstraat.

Hierbij wat foto's van de auto:
IMG-20210517-WA0021.jpg

IMG-20210517-WA0020.jpg

IMG-20210517-WA0018.jpg

IMG-20210517-WA0016.jpg

IMG-20210517-WA0012.jpg
IMG-20210517-WA0011.jpg
 
  • Leuk
Reactions: PA27506
Welkom Jaylenn, mooie uitvoering!

Heeft wel een ondankbaar verleden gehad aan de lakstaat te zien, maar met alle informatie hier kun je dat zelf met veel plezier in ere herstellen!
 
  • Leuk
Reactions: JayLenn
Yes, daarom ben ik hier, valt veel winst te behalen denk ik.
Ik zal alles hier ook posten, zodat jullie mee kunnen kijken en evt helpen.
 
Hartelijk dank.
Top, ik moet nog een aantal producten bestellen en wat tips afwachten hier en dan ga ik aan de gang
 
Welkom hier @JayLenn Met deze Insignia kun je heel wat verbetering in de lak behalen. Begin in elk geval met netjes wassen volgend de 2-emmer-methode, dan komen er (bijna) geen nieuwe swirls meer bij, en heb je langer plezier van het opknappen van de lak.
 
Hartelijk dank, ik heb in de handleidingen afdeling een post gemaakt over hoe ik het wil gaan aanpakken.

Misschien heb je nog wat tips?