• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen!

Mitsu

Detailing rookie
12 jun 2021
2
15
Een welgemeende hallo!

mijn naam is Nick uit Zwolle, ik rijdt sinds een 1,5 jaar in een Mitsubishi Carisma.
de Carisma is in die tijd redelijk onderhanden genomen als het gaat om het interieur en de techniek.
alles tip top en orde gemaakt, de oorspronkelijke stoelen gewisseld met een mooie lederen set van een Volvo S40.
ik ben erg gek en verknocht aan dat wagentje!

nu is het tijd om de buitenkant aan te pakken, in alle eeriijkheid, van poetsen en polijsten heb ik tot zover erg weinig kaas van gegeten terwijl het mij super leuk lijkt!
Ik hoop via deze weg het een en ander bij te kunnen leren als het gaat om het poetsen/polijsten.
Vriendelijke groet, Nick
 

Bijlagen

  • CDA9875F-E8E2-49FF-A62C-787B862B991A.jpeg
    CDA9875F-E8E2-49FF-A62C-787B862B991A.jpeg
    321,7 KB · Weergaven: 170
  • 0A62EBE1-4EC5-40EE-B10B-CA944B3F284E.jpeg
    0A62EBE1-4EC5-40EE-B10B-CA944B3F284E.jpeg
    150,4 KB · Weergaven: 148
  • 50E82B9E-4509-4393-96FE-8DB018525E92.jpeg
    50E82B9E-4509-4393-96FE-8DB018525E92.jpeg
    128,3 KB · Weergaven: 148
Hoi Nick en welkom op het forum. Mooie kleur voor de Carisma! Het interieur ziet er comfortabel uit met die Volvo stoelen. Voor wat betreft het poetsen en polijsten; lekker veel lezen en dan gewoon doen!
 
Een welgemeende hallo!

mijn naam is Nick uit Zwolle, ik rijdt sinds een 1,5 jaar in een Mitsubishi Carisma.
de Carisma is in die tijd redelijk onderhanden genomen als het gaat om het interieur en de techniek.
alles tip top en orde gemaakt, de oorspronkelijke stoelen gewisseld met een mooie lederen set van een Volvo S40.
ik ben erg gek en verknocht aan dat wagentje!

nu is het tijd om de buitenkant aan te pakken, in alle eeriijkheid, van poetsen en polijsten heb ik tot zover erg weinig kaas van gegeten terwijl het mij super leuk lijkt!
Ik hoop via deze weg het een en ander bij te kunnen leren als het gaat om het poetsen/polijsten.
Vriendelijke groet, Nick
Welkom!
 
Welkom op het forum Nick. Bij mijn vorige auto heb ik ook een interieurswap gedaan tussen verschillende merken/modellen, maar dat waren wel auto's die onder één concern vielen en op dezelfde bodemplaat (Skoda Fabia I combi/Seat Ibiza FR van de 6L generatie) en dat was gewoon plug & play. Ik neem aan dat je om de Volvo stoelen in de Carisma te krijgen toch ook aanpassingen hebt moeten doen aan stoelframe en of de stoelrails?
 
Klopt inderdaad. Ik heb namelijk ooit nog een Volvo v40 gehad en het staat me bij dat hetzelfde blok in een mitshubishi lag.