• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

KevinN

Detailing trainee
3 okt 2021
8
35
Hallo, ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Kevin, woon in de provincie Zeeland en ben 26 jaar. Ik heb nu twee jaar een Astra J opc welke recent in een Modesta coating is gezet. Tevens heb ik sinds dit jaar een Renault Wind als tweede auto, een cabrio voor met mooi weer.

Ik heb weinig ervaring met het detailen van auto's. Ik heb een bijbaan gehad in een autowasstraat, waar ik vanzelfsprekend ook mijn auto wasste. Toen ik daar gestopt ben, ben ik vaker de wasbox op gaan zoeken. Grootste fout om daar de borstel te gebruiken. Vandaar toch eens een stap gezet om zelf aan de slag te gaan.

Recentelijk een workshop van Meguiars bijgewoond en daarvan wat spullen aangeschaft. Momenteel concentreer ik me op dat merk, zodat ik eerst kan bekijken wat ik allemaal wel en niet kan gebruiken. Ik raak tussen al die verschillende merken en producten al snel de weg kwijt namelijk. Om praktische redenen ben ik ook voornamelijk aangewezen om gebruik te maken van een wasbox. Helaas beschik ik namelijk niet over een oprit, laat staan een garage. En een wateraansluiting aan de voorkant heb ik ook niet en dus is het wat omslachtig om de auto voor de deur te wassen. Momenteel ga ik met een emmer en shampoo, en een wash mitt en velgenborstel naar de wasbox en vul ik daar een emmer met water.