• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Nielsemans

Detailing rookie
2 feb 2022
6
15
Goedemiddag allen,
Zoals ieder ander nieuw lid stel ik mij hier ook even voor. Ik ben Niels, 27 en kom uit het midden van het land. Als vervoer heb ik een SEAT ibiza uit 2006 en als tuinversiering met wielen een Porsche 924. Hieraan sleutel ik zo nu en dan en ik hoop hem voor de zomer met APK op de weg te hebben.
 
Genoeg ervaring zo te zien. Mooie auto's, vooral de F40.

Denk wel even aan de forumregels:

8. Commerciële inhoud is niet toegestaan, denk hierbij aan bedrijfs- en merknamen (al dan niet hobbymatig), (bedrijfs)logo's en hyperlinks in titels, berichten, onderschriften, avatars, banners en foto's . Commerciële inhoud wordt verwijderd of aangepast. Let hierbij ook op de keuze van je nickname/alias.

9. (Commerciële) activiteiten van concurrerende bedrijven, poetsbedrijven of detailers zijn niet toegestaan.
 
Ja die F40 is en blijft wel een van de hoogtepunten! Goed om te weten van de regels al ging ik er al een beetje van uit en daarom meldde ik het ook niet direct in de eerste kennismakingspost. Ik ben hier vooral om te leren, doe het dan wel professioneel, er zijn genoeg hobbymatige detailers met veel meer ervaring dan ik! Zoals bijvoorbeeld met die studio, dat moet je een keer gedaan hebben om te weten welke lampen werken en welke niet....
 
  • Leuk
Reactions: Kick Buttowski
Ik vind die 250 veel interessanter, en met alle chroomlijstjes en dergelijke een veel lastiger auto om te detailen.
 
Ook een top auto inderdaad, helaas beide niet gedetailed maar uitgebreid gewassen. Wij wassen ook veel auto's voor klanten
 
Welkom @Nielsemans. Leuk dat ook meer ervaren mensen nog steeds zich aansluiten op dit forum! Las zelf ook al zo'n 2 jaar mee voor ik de keuze maakte.. moet wel eerlijk zeggen dat ik nog lang niet zover ben/was als jij toen ik mij aanmelden. In ieder geval van harte welkom op dit forum!