• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Arie_074

Detailing trainee
31 okt 2022
1
25
Twenthe
Hallo allemaal,

Ik ben Arjan, 36 jaar en woon in het oosten van het land.
Lees al meer dan 2 jaar mee en dacht laat ik laat ik me ook maar eens registreren op dit mooie forum. Dit had ik Dennis ook beloofd na mijn laatste bestelling van afgelopen vrijdag. Wederom weer zeer goed geholpen!
Sinds de aanschaf van mijn vorige zwarte VW golf variant highline uit 2015 meer dan 2 jaar geleden besmet geraakt met het carclean virus. Vorige week hebben we deze ingeruild voor een nieuwere golf variant uit 2017. En deze natuurlijk direct onder handen genomen.
  • Velgen behandeld met Monello non ferro.
  • Pre wash Foamula 1 Valet Pro snow foam. Schuimt en doet z’n werk goed.
  • Afgespoten met hd.
  • Gewassen met Poorboys Super Slick & Suds.
  • Afgespoten met hd.
  • Lakwerk ingespoten met Monello non ferro om vliegroest en huidige wax van de dealer te verwijderen.
  • Afgespoten met hd en gedroogd.
  • Gekleid met Monello + perfetto.
  • Weer gewassen met Poorboys Super Slick & Suds.
  • Afgespoten met hd en gedroogd.
  • Poorboys black hole glaze.
  • Collinite 845
Weet niet of dit een beetje klopt qua volgorde maar hij glimt goed al zeg ik het zelf.

Heb me eigenlijk tot nu toe alleen met het exterieur bezig gehouden maar ben nu ook van plan om me meer te verdiepen in het reinigen van het interieur.


Groetjes Arjan
 

Bijlagen

  • F4F62898-A501-4A27-AF67-27864F9FA419.jpeg
    F4F62898-A501-4A27-AF67-27864F9FA419.jpeg
    391,3 KB · Weergaven: 39
  • EFBF1CAF-6409-4B50-8BF7-43923F955F90.jpeg
    EFBF1CAF-6409-4B50-8BF7-43923F955F90.jpeg
    283 KB · Weergaven: 33