• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen.

Lexy

Detailing addict
2 nov 2022
129
68
68
Utrechtse Heuvelrug
Hallo,
Ik ben een 65 plusser die al een tijdje geniet van zijn pensioen. Sinds kort ben ik in bezit van een Lexus NX. Zoals alles wat buiten staat wordt ook die wel eens vuil. Zo nu en dan gaat de sproeier er overheen. Ik ben geen doorgewinterde poetser. Schoon is schoon. Maar ok! omdat de auto nieuw is wil ik hem toch wel (de eerste tijd) netjes houden. Vandaar dat ik me maar eens aangemeld heb op dit forum. Wellicht kan ik met wat vragen en advies de auto glanzend houden. ;)
 
  • Leuk
Reactions: PA27506
Welkom!

Op de juiste manier wassen scheelt al veel om de glans te behouden.

2 emmers, goede washandschoen en lekkere shampoo. Wellicht nog een pre-wash en je komt een heel eind.

Ga je nog verder, dan kun je gaan denken aan kleien, polijsten en waxen.
 
  • Leuk
Reactions: Lexy
De 2 emmers met rooster , een goede mitt en een goede shampoo zijn besteld. Ik had al een droogdoek en mf spons.
De autowasborstel die ik had gekocht gaat, op advies elders op het forum, op de plank. Komt helemaal goed ;)