• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

emilio

Detailing chief
27 jun 2009
245
85
Hoi,

Ik ben Emile en kom uit Arnhem. Ben al een aantal jaren een echte poetsfreak en heb m'n hele schuur al aardig vol staan met Meguiar's. Allemaal producten voor handmatig gebruik. Ik rij in een zentith grijze Seat Leon uit 2008. Dit is een lease-auto maar onderhoud 'm dus alsof het mijn eigen auto is.:)

Ik wil graag machinaal gaan poetsen en de DAP500 staat op mijn lijstje. Op het forum gelezen dat er in het najaar weer clinics hiervoor gegeven gaan worden dus dan ben ik er zeker bij. :)^

Dit forum is in ieder geval lekker gezellig merk ik al. Hiervoor zat ik veel op het Meguiars's forum maar dat is zo goed als dood.

Hoop meer te leren hier en vooral veel plezier te hebben.

Groet Emile
 
Welkom Emile! Veel plezier hier op het forum.

Voor de aanschaf van de DAP hoef je niet te wachten tot de volgende clinic. Het kan zelfs handiger zijn om zelf eerst eens met de DAP aan de gang te gaan en zien wat het doet. Dan kun je tijdens de clinic ook gerichter te werk gaan.

Ik zie dat er inmiddels is gevraagd om foto's. Daar kan ik het alleen maar me eens zijn ;)
 
Hierbij dan foto's van mijn Leon.
Hier is de auto alleen net gewassen en behandeld met Last Touch van Meguiars.

Foto's worden groter als je erop klikt.:D

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Laatst bewerkt door een moderator: