• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

JoostG

Detailing rookie
14 dec 2023
19
15
Hi all,

Kort voorstel topic. Direct gevolgd door een inhoudelijk topic ;).

Mijn naam is Joost, 37 lentes jong en woon in Harderwijk. Ik wil het detailen weer oppakken. Lang lease auto's gereden en in alle eerlijkheid vooral de krasstraat gebruikt icm de leasepas. Afgelopen jaar gewisseld van werkgever. Mobiliteitsbudget ipv leasebudget. Besloten zelf weer een auto aan te schaffen (helaas ondervonden dat je kenbaar je schade vrije jaren kwijt raakt als je lang least ;)).

Recent voor mijn vrouw een nieuwe auto aangeschaft, een mooie rode Peugeot E-208 GT. Afgelopen weekend voor mezelf (levering begin januari) ook een nieuwe auto aangeschaft, een zwarte Lynk & Co volledig zwart gewrapped inclusief zwart gespoten velgen, roofrails etc.

Kortom, tijd om de auto's zelf weer netjes te gaan houden. Meer info volgt in een inhoudelijk topic! Maar aangenaam kennis maken allemaal!
 
Welkom Joost,

Wat betreft de schadevrije jaren, je kan een bewijs opvragen bij je leasemaatschappij dat je zonder schade hebt gereden, en dit accepteren sommige verzekeringsmaatschappijen.

Verder leuke wagens en veel detail-plezier!
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Foto's zullen tzt vast volgen! De range is niet gigantisch maar voor ons echt een heerlijke 2e auto!
 
Welkom ook het forum, en ja met een nieuwe zwarte auto wil je echt Noet door de krasstraat heen.