• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Koens9-5

Detailing rookie
25 dec 2023
2
15
25
Almelo
Goedemiddag, ik ben Koen 24 jaar oud en woonachtig in Almelo. Ik lees al enige tijd mee om mijn eigen kennis te verrijken, maar ook om projecten van anderen te volgen. Na enige tijd meelezen & meekijken werd het tijd om mijzelf maar eens aan te melden en voor te stellen!

Met cleanen, poetsen & reinigen heb ik nog niet echt heel erg veel ervaring, maar met mijn vorige auto (onderstaande afbeelding) heb ik vooral met de hulp van een goede vriend het één en ander gedaan. Dit was voor mij dan ook de eerste kennismaking met dit vak c.q. erg mooie bezigheid!

Zo hebben we de auto toen gekleid, 3-staps gepolijst en in de glasscoating gezet, maar ook het interieur aangepakt. Helaas heb ik hier niet echt meer foto's van....

Whats-App-Image-2023-05-07-at-14-16-17.jpg

Saab 9-⁵ 2002 2.0t Arc 275pk/390Nm volledig aangepast en Aero uitgevoerd.

Inmiddels heb ik 2 andere auto's, als eerste een 2002 Suzuki Ignis 1.3 Special Airco. Deze gaat z.s.m de deur uit, dus is niet geheel relevant meer.

Inmiddels heb ik de 2002 9-⁵ vervangen voor een 2000 Saab 9-⁵ 2.3 Turbo Aero SE. Waar het nodige aan gedaan is.

20231223_141019.jpg

IMG-20231206-WA0013(1).jpg

Het doel is om deze heel erg goed aan te pakken, met als doel dus een bodemrenovatie, glasscoating en meer!
 
Welkom!
Saabjes zien we niet zo heel veel hier dus hartstikke leuk!
Kom maar door met die foto’s wanneer je ‘m aanpakt!
 
  • Leuk
Reactions: Koens9-5
Dit viel me ff op :)
Met cleanen, poetsen & reinigen heb ik nog niet echt heel erg veel ervaring,

auto toen gekleid, 3-staps gepolijst en in de glasscoating gezet, maar ook het interieur aangepakt.
Dit matcht niet helemaal…
Volledig polijsten +glascoating etc is toch echt niet iets waar door je geen ervaring hebt :D maar in ieder geval welkom op het forum!
 
Welkom!
Saabjes zien we niet zo heel veel hier dus hartstikke leuk!
Kom maar door met die foto’s wanneer je ‘m aanpakt!
Ik zal van de week een keer een project topic aanmaken om het e.e.a. bij te houden :) Ik heb al wat kleine dingen gedaan aan het interieur, maar van de week maar eens verder gaan. Helaas zit het weer totaal niet mee...
Dit viel me ff op :)
Haha je hebt een punt hoor! Het strookt niet volledig met elkaar, maar iets onder begeleiding doen is toch anders dan alles volledig zelfstandig doen. Al zal ik nu veel meer zelfstandig gaan doen en hopelijk nog meer bijleren.
 
  • Leuk
Reactions: Smotske
Welkom op het forum; leuke auto! als je zo'n Saab ziet is het toch wel jammer dat dit soort merken verdwenen zijn met zoveel historie en een echt eigen karakter..
 
  • Leuk
Reactions: Koens9-5